Og for de som ikke skjønner det språket, så finnes teksten på engelsk:
http://en.wikipedia.org/wiki/LZX
--
Torfinn Ingolfsen
Å jasså,, var ikke kinesisk bra nok eller?????
Ikke for meg, kinsesisk ser gresk ut for meg.
Dessverre så skjønner jeg ikke gresk heller. ;^)
--
Torfinn Ingolfsen