Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

A1200 Minne

2 views
Skip to first unread message

Ronny Nordgård

unread,
Dec 22, 2005, 4:49:04 PM12/22/05
to
Nok et spårsmål...... :)

Har tenkt å oppgradere mitt kort ( Blizzard 1230 16mb 60ns)

Har fått tilbud om 2 stk 32mb ns minne av typen HY511740B J-60

Viss jeg tar ut 16mb eller eventuelt setter på en 32mb, vil da kortet kjøre
stabilt (eventuelt med 2x32)?

Takk for svar.

Mvh. Ronny


0 new messages