Det blir demo av nyeste versjoner av OS4 (noen pre-release og noen
betatestere), nye og gamle Amiga-maskiner og diverse programmer.
Det blir konkurranser med premier, og vi jobber med å få tak i noen
"profiler".
--
Regards , Vennlig hilsen
Gunnar René Øie, EtterOljen.no
PGP public key available