Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

AmiTron i Trondheim 2. april

3 views
Skip to first unread message

Gunnar René Øie

unread,
Feb 22, 2005, 8:22:07 AM2/22/05
to
Den 2. april holder vi Amiga-messe på Vitensenteret i Trondheim.

Det blir demo av nyeste versjoner av OS4 (noen pre-release og noen
betatestere), nye og gamle Amiga-maskiner og diverse programmer.

Det blir konkurranser med premier, og vi jobber med å få tak i noen
"profiler".

se
http://ami-tron.org/

--
Regards , Vennlig hilsen
Gunnar René Øie, EtterOljen.no
PGP public key available

0 new messages