Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

A1200

1 view
Skip to first unread message

Ronny Nordgård

unread,
Dec 18, 2005, 12:51:00 PM12/18/05
to
Lurer på en ting anngående cd-rom til A1200

Jeg har en 120mb 2,5" inne i maskina.

Jeg skal nå sette inn en 3,5" hd så tenkte jeg på
en cd-rom samtidig.

Jeg har lest litt om IDE-fix Adapter men ble ikke så klok.
Gi meg gjerne en liten forklaring om jeg kan bruke en slik event.
http://cgi.ebay.de/Amiga-1200-IDE-fix-Adapter-mit-Express-option-TOP_W0QQitemZ8738434666QQcategoryZ8089QQrdZ1QQcmdZViewItem


Noen som har forslag til beste måte å koble en id cd-rom (dagens) til
maskina ( maskina er ikke i tower) å må jeg eventuelt ha ekstra psu ?

Takker for svar

Mvh. Ronny


0 new messages