Er det noe som skjer på Amigafronten?
Noen som trenger et CS 060-50 ?
Kanskje 4play trenger spank?
Jaja.. hau hau!
mvh,
Dr.Heggem
(Spes.Proktologi.for.4plays.Psyke.)
Jeg skal installere uae på xboxen min i kveld. Teller det som at det
skjer noe?
> Noen som trenger et CS 060-50 ?
Ikke jeg.
> Kanskje 4play trenger spank?
Det vet jeg fint lite om, og har ikke tenkt å legge meg oppi. ;)
-Erik