Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Jau

0 views
Skip to first unread message

Dag R. Heggem

unread,
Oct 10, 2005, 6:34:21 AM10/10/05
to
Ja her var det liv....

Er det noe som skjer på Amigafronten?

Noen som trenger et CS 060-50 ?

Kanskje 4play trenger spank?

Jaja.. hau hau!

mvh,
Dr.Heggem
(Spes.Proktologi.for.4plays.Psyke.)


Erik Taraldsen

unread,
Oct 10, 2005, 7:29:15 AM10/10/05
to
Dag R. Heggem wrote:
> Ja her var det liv....
>
> Er det noe som skjer på Amigafronten?

Jeg skal installere uae på xboxen min i kveld. Teller det som at det
skjer noe?


> Noen som trenger et CS 060-50 ?

Ikke jeg.


> Kanskje 4play trenger spank?

Det vet jeg fint lite om, og har ikke tenkt å legge meg oppi. ;)


-Erik

0 new messages