Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Jau

5 views
Skip to first unread message

Dag Rune Heggem

unread,
Nov 23, 2008, 10:59:33 AM11/23/08
to
Tram-di-du-del-i-dei!

Hvordan henger den 4play?

Har du tatt til fornuft og gitt opp det ARO-tullet?

Michael Ilsaas

unread,
Jan 4, 2009, 9:06:57 PM1/4/09
to

Jøss, er det liv her ennå? Spaca opplevelse.

Ola Jensen

unread,
Jan 25, 2009, 5:49:20 PM1/25/09
to
Ja ikke sant... =)

"Michael Ilsaas" <mik...@mikeri.net> wrote in message
news:gjrpvv$l3e$1...@get-news01.get.basefarm.net...

Dag Rune Heggem

unread,
Nov 16, 2010, 4:44:08 PM11/16/10
to
"Ola Jensen" <o...@ulvane.no> skrev i melding
news:497cde69$1...@news.broadpark.no...

> Ja ikke sant... =)
>
> "Michael Ilsaas" <mik...@mikeri.net> wrote in message
> news:gjrpvv$l3e$1...@get-news01.get.basefarm.net...
>> Dag Rune Heggem wrote:
>>> Tram-di-du-del-i-dei!
>>>
>>> Hvordan henger den 4play?
>>>
>>> Har du tatt til fornuft og gitt opp det ARO-tullet?
>>
>> J�ss, er det liv her enn�? Spaca opplevelse.


Jalla Ballah!


0 new messages