Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

God Jul

2 views
Skip to first unread message

Dag R. Heggem

unread,
Dec 24, 2004, 10:52:12 AM12/24/04
to
En riktig God Jul til alle dere Amigabrukere (inkl. frafalte slasker som nørder
seg ivei med linux eller sitter på msn med windass :p) !


--
mvh/rgs,
Dag Rune Heggem

Torfinn Ingolfsen

unread,
Dec 24, 2004, 1:57:28 PM12/24/04
to
Dag R. Heggem wrote:
> En riktig God Jul til alle dere Amigabrukere (inkl. frafalte slasker som nørder
> seg ivei med linux eller sitter på msn med windass :p) !

God Jul!
Håper dere alle får mange harde pakker.
--
mvh
Torfinn Ingolfsen,
frafallen slask,
nå med FreeBSD http://www.freebsd.org/

Stein K Jørgensen

unread,
Dec 24, 2004, 3:57:02 PM12/24/04
to
Dag R. Heggem skrev:

God jul fra meg også. Tenkte å sette inn netverkskort i min A4000 nå i
juleferien og kommer sikkert tilbake med rop om hjelp fra dere :o)

Hilsen Stein

Torfinn Ingolfsen

unread,
Dec 24, 2004, 6:24:30 PM12/24/04
to
Stein K Jørgensen wrote:

> God jul fra meg også. Tenkte å sette inn netverkskort i min A4000 nå i
> juleferien og kommer sikkert tilbake med rop om hjelp fra dere :o)

Hmm, hvor finner man nettverkskort til A4000 nå om dagen, og hvor mye
koster et?
--
Torfinn Ingolfsen

Stein K Jørgensen

unread,
Dec 25, 2004, 4:31:20 AM12/25/04
to
Torfinn Ingolfsen skrev:

Det kortet jeg har heter Ariadne II. Dette kortet har jeg hatt liggende
i mange år og er kjøpt brukt (kortet er faktisk helt ubrukt og nytt).
Tror nok at du må kontakte Datakompaniet de kan sikkert hjelpe til.

Hilsen Stein

Tor H Qvale

unread,
Dec 25, 2004, 9:32:56 AM12/25/04
to
Torfinn Ingolfsen wrote:
> Hmm, hvor finner man nettverkskort til A4000 nå om dagen, og hvor mye
> koster et?

Hvis du skal ha et Zorro-kort må du nok ut med 80-90 Euro. Kortet heter
X-surf 2, og mer informasjon kan du finne her:

http://www.jschoenfeld.com/products/xsurf2_e.htm

Har et X-surf 1 i min A4000. Ytelsen på kortet er faktisk dårligere enn
på mitt gamle A2065. Så det mest suksessfulle nettverkskortet for A4000
er det ikke.

Ønsker alle på no.it.os.amiga.* en god og fredfylt juletid.

--
Toddi

Mail address is rot13 scrambled.

0 new messages