--
mvh/rgs,
Dag Rune Heggem
God Jul!
Håper dere alle får mange harde pakker.
--
mvh
Torfinn Ingolfsen,
frafallen slask,
nå med FreeBSD http://www.freebsd.org/
God jul fra meg også. Tenkte å sette inn netverkskort i min A4000 nå i
juleferien og kommer sikkert tilbake med rop om hjelp fra dere :o)
Hilsen Stein
> God jul fra meg også. Tenkte å sette inn netverkskort i min A4000 nå i
> juleferien og kommer sikkert tilbake med rop om hjelp fra dere :o)
Hmm, hvor finner man nettverkskort til A4000 nå om dagen, og hvor mye
koster et?
--
Torfinn Ingolfsen
Det kortet jeg har heter Ariadne II. Dette kortet har jeg hatt liggende
i mange år og er kjøpt brukt (kortet er faktisk helt ubrukt og nytt).
Tror nok at du må kontakte Datakompaniet de kan sikkert hjelpe til.
Hilsen Stein
Hvis du skal ha et Zorro-kort må du nok ut med 80-90 Euro. Kortet heter
X-surf 2, og mer informasjon kan du finne her:
http://www.jschoenfeld.com/products/xsurf2_e.htm
Har et X-surf 1 i min A4000. Ytelsen på kortet er faktisk dårligere enn
på mitt gamle A2065. Så det mest suksessfulle nettverkskortet for A4000
er det ikke.
Ønsker alle på no.it.os.amiga.* en god og fredfylt juletid.
--
Toddi
Mail address is rot13 scrambled.