Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Pakkeprogram?

0 views
Skip to first unread message

Vidar F

unread,
Jan 2, 2007, 7:40:39 AM1/2/07
to
Jeg skal pakke utt 2 filer som er ".B00" format og "B6I" format, er det noen
som vet hvilket program jeg skal bruke?
Spillet er Need for speed cARBON


Bjorn Simonsen

unread,
Jan 2, 2007, 8:21:07 AM1/2/07
to
Vidar F wrote on Tue, 2 Jan 2007 13:40:39 +0100 in
<459a52c7$1...@news.broadpark.no>:

> Jeg skal pakke utt 2 filer som er ".B00" format og "B6I" format, er det noen
> som vet hvilket program jeg skal bruke?
> Spillet er Need for speed cARBON

Filendelser/formater, se;
http://filext.com/alphalist.php?extstart=%5EB

og der finner vi...:

*.B Grand Theft Auto IIISave File (Take-Two Interactive
Software, Inc.)

Utpakkingsprogram, noen gode allround programmer her:
http://www.pricelesswarehome.org/2006/PL2006FILEUTILITIES.php#Archives:Zip-Unzip

Kan prøve IZArch av de som er nevnt der. Installer, høyre klikk
filen du vil pakke ut (gitt at det er Windows vi snakker om her)
og velg "åpne i" IZArch. Har ikke prøvd åpne den filtypen du
nevner med IzArch, men prøv....eller at av de andre som er listet
der.

Flere pakke/utpakkings-programmer her:
http://www.pricelesswarehome.org/acf/P_FILEUTILITIES.php#3.00Archives

mvh
Bjørn S.

0 new messages