Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

SplinterCell Double Agent - lydproblem med Realtek97 integrert lydkort

0 views
Skip to first unread message

Bjorn Simonsen

unread,
Jan 1, 2007, 9:21:16 AM1/1/07
to
Til info: Fant en løsning, poster den her.

SplinterCell Double Agent - lydproblem med Realtek97 integrert
lydkort (Hovedkort MSI K8N NEO4, MS-7125).

Problem: Fikk ikke lyd når spillet startet. Fikk musikk ved
første skjermbilde/intro, men hverken lyd-effekter eller musikk
når jeg startet spillet (nivå/level). Prøvde det meste,
fra reinstallering av directx til siste versjon av driver for
Realtek97 lydenheten. Viste seg at problemet ikke lå der, men i
at spillet synes å være "hard kodet" til å ligge på C-stasjonen
(C:\programfiler...). Jeg installerte først til M:. Etter at jeg
hadde prøvd det meste avinstallerte jeg fra M:\ og installerte på
nytt til C:\. Og vips - der var lyden.

Sukk og stønn for noe krøll....

mvh
Bjørn S.

0 new messages