Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Elle - melle....

0 views
Skip to first unread message

Geir

unread,
Dec 4, 2006, 12:40:44 PM12/4/06
to
PES6 eller FIFA07? Skal ha et av dem til å bruke på PC. Men hvem? Mener å
huske at FIFA-serien hadde det meste av rettigheter mtp logoer, spillernavn
ol, mens PES-serien hadde mer ting rudt spillerbevegelser ol?

Mvh Geir


Geir

unread,
Dec 6, 2006, 2:21:40 AM12/6/06
to
Svarer meg selv. Har nå testet ut demoer av begge to. Personlig så
foretrekker jeg FIFA og kommer til å handle det.

G


0 new messages