Hjemmesiden til DIS-Telemark

Inger H. Borgan

Våre hjemmesider har fått ny design og oppgradering.

http://www.disnorge.no/telemark/

torleif haugųdegård

Sun, 29 Apr 2001 18:24:08 +0200, "Inger H. Borgan"
<i-bo...@online.no> :

>Våre hjemmesider har fått ny design og oppgradering.
>
>http://www.disnorge.no/telemark/

Fine sider med mye nyttig!

En ting å nevne: knappene på venstre side er vanskelige å lese pga.
sterk rødfarge, ihvertfall på herværende skjerm.

_torleifH_
haug...@online.no

Kjell Eidet

Vanskelige å lese på min skjerm også.

Kjell
--
------------
Kjell Eidet, Lesterudveien 31 Phone: (+47) 67 56 11 01

Miki

Jeg likte siden, men også jeg opplevde rødfargen som plagsom. Særlig nå når
sola titter fram.

Mvh
Michaela Lelek

Kelly Petit

torleif haugødegård <haug...@online.no> a écrit dans le message :
2ppsetsml8praeaso...@4ax.com...

Fine sider, men samme problem med den sterke rødfargen her.
Mvh
Kjellaug R.P.

Geir Thorud

Kanskje sida skulle brukt litt mer solfaktor. ;-)

Geir

"Miki" <miki....@eunet.no> skrev i melding

Inger H. Borgan

Kjempefint å få slike tilbakemeldinger, slik at jeg kan få rettet til det
bedre.
Tar imot med stor takk!

Hilsen amatør
Inger Borgan

"Inger H. Borgan" <i-bo...@online.no> skrev i melding

juhani...@gmail.com

sunnuntai 29. huhtikuuta 2001 19.24.08 UTC+3 Inger H. Borgan kirjoitti:
> Våre hjemmesider har fått ny design og oppgradering.
>
> http://www.disnorge.no/telemark/

Hi Inger,
I am a Finn and quite a beginner in genealogy, done some ancestor research about one year. In www.myheritage.fi (the free version so far...) I got a Smart Match hit from your Borgan Web Site: my maternal grandfather Edvard Dørmæ and some his relatives.

It would be very nice if we could share some information regarding these persons. Hopefully I can help you with the Finns that are of your interest.

Could you please contact me via e-mail: juhani.salama(at)gmail.com. Thank you!