Bergesen

Mona Kristensen

Søker etterkommere etter Koldevin Oluf Anton Bergesen (født 1875) og
Engbertine Ingebrigtsdatter (født 1877) fra Sigerfjord, Sortland. En av
disse var min oldemor Ragnhild Bendixen, f. Bergesen. Noen som kjenner til
hennes søsken? Disse er: Artur Bergesen, Ingolf Bergesen, Agnes Askvik (f.
Bergesen), Hjørdis Lockert (f. Bergesen), Ingeborg Skarbø (f. Bergesen),
Bergliot Enebakk (f. Bergesen), Karl Bergesen, Ursula Olsen (f. Bergesen).
Min oldemor (Ragnhild) var født i 1901 og var trolig den eldste av barna.

Takknemlig for svar.

Mvh
Mona Kristensen

karimd...@gmail.com

Hei
Bergljot var min mormor. Mamma er hennes eldste datter - hun heter Asbjørg.Vi bor i Aurskog-Høland.
Ellers har mamma en søster som bor i Haugesund og en bror som bor på Rovde i Vanylven på Sunnmøre. Hun hadde også 2 brødre til,som dessverre er døde. En av disse har etterlatt seg familie i Tromsø.
Hvor i landet er det du holder til, og hvem er din mor/far som er Bergesen slekt ? Artig med slektshistorie - jeg bare googlet mormors navn og da kom din etterlysning opp. Mamma sitter nok på en god del historikk om slekten.
Mvh. Kari Drøverud tlf. 97178315