Mark i grønnsakene!

Hageeier

Nepene i grønnsakshagen vår er blitt store og fine, men noen fordømte
mark har ødelagt så og si alle. Tror det er en eller annen svermer-
larve som har lekt tunnelarbeider. Jeg dro til felleskjøpet for å
forhøre meg om eventuell gift mot dette utysket, men da ble jeg
konfrontert med krav om plantevernsertifikat?? Jeg skal jo bare bli
kvitt de forbaskede uhyra fra grønnsakshagen vår! Er det noen som har
noen tips?