Gruppe død?

Stig Arne Bye

Er denne gruppen helt død da jeg ikke kan se at det har vært noe
aktivitet her på en lang stund...?

Stig Arne Bye

E-mail ......: sti...@footballfans.co.uk / sti...@footballclubs.io
Contact .....: MSN Messenger: sti...@footballfans.co.uk
Snail-Mail ..: Axel Borgens veg 4, NO-9900 Kirkenes, Norway
Homepage ....: UNDER CONSTRUCTION: http://stigbye.footballclubs.io
Located just about 70°N 30°E - Almost at the top of the world!

Einar Ryeng

Stig Arne Bye <sti...@footballfans.co.uk> writes:

> Er denne gruppen helt død da jeg ikke kan se at det har vært noe
> aktivitet her på en lang stund...?

Den leses nok stadig av en del folk, det er bare slik at når ingen
spør om noe så er det heller ingen som svarer. ;)

Og relatert til det, når en gruppe ikke har vært aktiv på en stund
glemmer folk gjerne at den er der til noen poster til den igjen, siden
flere newsreadere normalt bare viser grupper med nye meldinger.

--
Einar Ryeng, som ihvertfall leser gruppen.

John Hilt

On Sun, 13 Jun 2010 11:05:38 +0200 Einar Ryeng
wrote in news:no.fritid.friluftsliv

Jaug. En kan også lese gammelt nytt på nytt med Forté Agent:

www.forteinc.com

--

- A wok is what you thwow at wabbit ...