Billigste Ambassadeur / Berkley?

Frode Finsrud

Er det noen som har tips på butikker eller nettsteder med gode priser på
overstående? Det er vel fullt mulig å kjøpe via utlandet også vil jeg tro...

Noen som har erfaring med Amb. Mörrum 6600 CL? Skal bruke den noe til
laksefiske + sjøfiske (mest fra land) . Ønsker ikke så stor og klumpete
snelle (har nettopp solgt min 7000 C Syncro - som jeg ikke ble helt venn
med. ).

--
MVH Frode Finsrud

John Hilt

G'day all!

On Tue, 10 Jul 2001 09:03:28 GMT Frode Finsrud wrote:

>Er det noen som har tips på butikker eller nettsteder med gode priser på
>overstående? Det er vel fullt mulig å kjøpe via utlandet også vil jeg tro...

Det er mange gode tilbud på Ambassadeur i Stavanger for tiden.
Abu Millenium-settet selges for 2000 hos Helge Myhre, nedsatt fra 5000.

Arne Hidle selger ymse Ambassadeur-sneller flere hundre kroner
under veiledende pris.

> [...]
>laksefiske + sjøfiske (mest fra land) . Ønsker ikke så stor og klumpete
>snelle (har nettopp solgt min 7000 C Syncro - som jeg ikke ble helt venn

7000 er litt for grov. Etter min erfaring er 6500 er akkurat passe for
sjøfiske www.rovar.no og laksefiske www.bjerkreimselva.no

--

All New! The lollipop-radio. Hear voices in your head
without the messy inconvenience of being psychotic.

Wemunn Aabř

Jeg kjøpte en Ambassadeur 6600 med anti backlash. Jeg hadde aldri kastet med
en multiplikatorsnelle før, da jeg kjøpte denne i juni. Etter litt over en
måneds trening kaster jeg langt med snella og en Berkley Lightning 15 - 55
grams stang. Jeg bruker antibacklash-systemet når jeg kaster, men etter
hvert skal jeg bli god nok til å klare meg uten. Da er det bare å stille
systemet på off.

Jeg kjøpte utstyret i fiskebutikken i Villmarkshuset i Oslo. Jeg har ikke
sammenlignet prisen med andre, og vet ikke om de er spesielt billige.
Servicen var imidlertid bra.

Lykke til med snellekjøpet!

Mvh Wemunn

Frode Finsrud <frode....@hfp.no> skrev i
meldingsnyheter:Axz27.340$9B.179...@news.telia.no...

Ranie

"Frode Finsrud" <frode....@hfp.no> skrev i melding

Som fiskeentusiast reiser du vel ikke så langt i ferien, [selv har jeg
kastet vekk 4 uker i sommer ;-) ] men ta en tur til Andorra. Prisene på ALT
er helt ville der nede. Selv kjøpte jeg meg ting til kr.1650,- som her
hjemme koster over 3600. Kjenner du noen som skal nedover, så prøv det!!!!
De hadde fiskeutstyr også. :-)

Rune Gustafson

Hvis du kan ta deg en tur til Thorsjov sport i Oslo, så får du
utstyr til meget gunstige priser, samt meget god service.

"Ranie" <esremov...@online.no> skrev i melding