Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

øretfiske i tronheims regionen

48 views
Skip to first unread message

Anders Basmo

unread,
May 9, 2002, 10:12:58 AM5/9/02
to
Hei hei alle storfiskere.
Er det noen som vet av noen gode fiskevann i tronheim´s regionen.Jeg vet om
de fleste men man kan jo ikke få med seg alt her i fiske verden.


Morten Løkken

unread,
May 12, 2002, 7:08:01 AM5/12/02
to
Hei.
Jeg har bodd i området i mange år. Et tips var om du kunne ta deg en tur
opp i Mostadmarka overfor Hommelvik. Der er det en del gode vann. Ellers så
vil jeg anbefale Selbu

Morten

"Anders Basmo" <aba...@frisurf.no> skrev i melding
news:KtvC8.12616$ph2.3...@news4.ulv.nextra.no...

Sturla Molden

unread,
May 12, 2002, 9:04:23 AM5/12/02
to
On Thu, 09 May 2002 14:12:58 GMT, "Anders Basmo" <aba...@frisurf.no>
wrote:

>Hei hei alle storfiskere.
>Er det noen som vet av noen gode fiskevann i tronheim´s regionen.Jeg vet om
>de fleste men man kan jo ikke få med seg alt her i fiske verden.

Du har sikkert prøvd Nidelva ovenfor Leirfossen.


Sturla Molden

Anders Basmo

unread,
May 13, 2002, 5:30:40 PM5/13/02
to
Ja, både leirfossen og sevean er prøvd,men ejg er på jakt etter den rettlige
store øreten so jeg ikke har funnet enno
"Sturla Molden" <stu...@NANANANA.molden.net.invalid> wrote in message
news:3cde681f...@news.ntnu.no...

Roger Kjeldsberg

unread,
May 14, 2002, 2:34:40 PM5/14/02
to
Dersom man gidder å bruke tid i Jonsvannet, kan dette ende i fine fangster.
Jeg vet at man fisker med wobblere, sluker og markdrag hengende etter båten.
Jeg tror man fortsatt kan få leie båter der, men er ikke sikker.
Jeg har noen andre muligheter der jeg VET det går stor fisk ( opptil 4-6
kg)også, men dette er i noen av nabokommunene til Trondheim.
Selv bor jeg i Klæbu og fisker endel i Nidelva, og Svean er IKKE den beste
plassen i øvre deler av Nidelva.
Ellers kunne det vært interessant å høre hvor du har dine beste fiskestunder
fra.

--
Roger Kjeldsberg


"Anders Basmo" <aba...@frisurf.no> skrev i melding

news:4gWD8.387$_15....@news4.ulv.nextra.no...

Boerre Arntsen

unread,
May 14, 2002, 4:58:51 PM5/14/02
to
Har selv fisket endel i Nidelven og synes at Svean kan være en artig plass
men har hatt mye større suksess lenger ned i elva.

Du sier at du vet om andre muligheter i nabokommunene, noen tips?

MvH
Børre Arntsen

"Roger Kjeldsberg" <raag...@online.no> wrote in message
news:4NcE8.548$fG3....@news2.ulv.nextra.no...

Anders Basmo

unread,
May 22, 2002, 11:50:58 AM5/22/02
to
hei roger.
jonsvannet blir litt for stort for meg.mine beste fiskesteder hei i
stokkdalskjøna eller i setervannet i buvika,der er det også mulig å låne båt

"Roger Kjeldsberg" <raag...@online.no> wrote in message
news:4NcE8.548$fG3....@news2.ulv.nextra.no...

Anders Basmo

unread,
May 22, 2002, 3:12:12 PM5/22/02
to
du tar utgangspunkt i fra stokkdalskjøna å går ned mot jonsvannet,ca 5-10
min. så finner du ei lita tjøn,kommer ikke på hva den heter men senest
17.mai helga tok en kolega av meg en fin øret på litt over 1.kg der

"Boerre Arntsen" <boerre....@c2i.net> wrote in message
news:fUeE8.2303$qE4.2...@juliett.dax.net...

0 new messages