Telt

Patrick Nordlie

Hei,
Tenker å gå til anskaffelse av et telt, men jeg har lite erfaring med
telt, ihvertfall de siste ti årene, så jeg aner ikke hva jeg skal se
etter. Plass til to personer. Tenker ikke å bruke det så veldig mye.
Noen som har noen råd om hva en skal se etter eller erfaringer?
--

MVH,
Patrick

Robert Roland

On Mon, 11 Jul 2005 21:49:42 +0200, Patrick Nordlie
<patrickn@_remowe_sensewave.com> wrote:

>Plass til to personer. Tenker ikke å bruke det så veldig mye.
>Noen som har noen råd om hva en skal se etter eller erfaringer?

Jeg er i samme situasjon. Teltet brukes mest som nødløsning når andre
overnattingsmuligheter ikke er å oppdrive. Jeg kjøpte først det
billigste fra Biltema. Det er ikke i nærheten av vanntett, og gikk i
søpla etter en eneste overnatting. Den modellen jeg kjøpte er nå gått
ut av sortimentet, og jeg vet ikke om de andre modellene er bedre.

--
RoRo

Roy Moyle

godt spørsmål... (dette er en test)
"Patrick Nordlie" <patrickn@_remowe_sensewave.com> skrev i melding

Bent Are Fikse

Kjøpte et 3-manns-telt på burtema for 3-4 år siden
(http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=85219). Har brukt det
som sommertelt på bil/mc-camping fra 2-20 dager pr sesong, fra 1 voksen og 1
barn, til 2 voksne og 2 barn. Litt lite stuveplass i forteltet,
myggnettingen er litt vel grov (fuglelopper kommer seg inn men ikke mygg) og
glidelåsene er noe trege (uten at jeg har giddet å smøre de), ellers funker
det helt greit. Og det er vanntett, så tett som et telt kan bli skulle jeg
mene. Har ligget i plaskregn uten å få mer fuktighet inn enn det vi selv dro
med oss inn. Bra lufting. Skjøtene til fiber-stengene begynner å bli noe
slappe men de virker greit fremdeles.
Har campet med folk som har telt til 10x prisen av dette uten at jeg kan se
de åpenbare fordelene med merke-teltet, vel og merke når man skal bruke
teltet til camping om sommeren...

God tur!

--
Livet er en lek

Bent Are Fikse

kevinga...@gmail.com

Få kreditt på 48 timer
Du nekter å bli mottatt av banken fordi kreditten din ikke oppfyller sine standarder. Drøm om din egen virksomhet, ditt hjem, betal en forklarlig gjeld trenger penger, jeg er her til din disposisjon.
Jeg er en person som tilbyr lån i utlandet. Med en kapital som vil bli brukt til å gi kortsiktige og langsiktige lån på mellom € 10.000 og € 5.000.000 til alle seriøse personer, er renten 3% over tilbakebetalingstiden i henhold til de faktiske behovene. , vennligst ikke nøl med å gi oss det beløpet du trenger og din tilbakebetalingstid.

Kontakt meg på: kevinga...@gmail.com