Vannstokk campingvogn/bil

Arne Midtbø

Jeg har en vannstokk med ett inntakk og tre uttak som er sprukket i
ene enden. Bilde: http://midtboe.net/bilde/vannstokk.jpg
Har sett gjennom katalogen både til Biltema og Clas Ohlson, samt
KAMA-katalogen og også lett på nettet generelt, uten å finne
forhandler som har slike.
Er det noen som kjenner til forhandler som har slike ting, ogsom
gjerne også har en nettside?
Vannstokken er for Ø10mm slange (innvendig mål).
--
Arne Midtbø
http://www.midtboe.net Blogg: http://arnemidtbo.blogspot.com/

No animals were harmed in the writing and/or production of this document.
-Except those that were eaten.

Roy Øyan

On Thu, 03 May 2007 14:44:51 +0200, Arne Midtbø <arnem...@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>gjerne også har en nettside?
>Vannstokken er for Ø10mm slange (innvendig mål).

Ville sjekket hos en større caravan forhandler, de har somregel mye
slikt liggende.

Har desverre ikke noen webaddresse til noe som viser hele
utstyrslagreret...

kevinga...@gmail.com

Få kreditt på 48 timer
Du nekter å bli mottatt av banken fordi kreditten din ikke oppfyller sine standarder. Drøm om din egen virksomhet, ditt hjem, betal en forklarlig gjeld trenger penger, jeg er her til din disposisjon.
Jeg er en person som tilbyr lån i utlandet. Med en kapital som vil bli brukt til å gi kortsiktige og langsiktige lån på mellom € 10.000 og € 5.000.000 til alle seriøse personer, er renten 3% over tilbakebetalingstiden i henhold til de faktiske behovene. , vennligst ikke nøl med å gi oss det beløpet du trenger og din tilbakebetalingstid.

Kontakt meg på: kevinga...@gmail.com