Gode bøker om InDesign?

Øystein Tvedten

Kan noen anbefale meg en god bok eller to om InDesign?

Bruket det litt på jobben, men har funnet ut at det kunne vært greit med
en bok som jeg kan fordype meg litt mer inn i og gjøre ting mer riktig.

Øystein
--
Roy Batty: I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships
on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the

Asbjørn Evensen

Øystein Tvedten skrev:

> Kan noen anbefale meg en god bok eller to om InDesign?
>
> Bruket det litt på jobben, men har funnet ut at det kunne vært greit med
> en bok som jeg kan fordype meg litt mer inn i og gjøre ting mer riktig.

Ikke et bokrelatert svar, men sjekk ut www.lynda.com. Proff videoopplæring i
massevis av programmer, inkludert InDesign, for $25 per måned.

:)
Asbjørn