Sitat i essay

Eirik W. Svela

per.a...@informasjonsdesign.no

On 27 Feb, 19:05, "Eirik W. Svela" <ei...@nynorsk.no> wrote:

Det er mange måter å gjøre dette på. Det viktigste er at leseren
tydelig ser at hun beveger seg inn i et sitat. Når tekstmengden i
sitatet er stor (slik som i ditt tilfelle), kan det være aktuelt å
benytte innrykk. Det vil si at spalten med sitatet er smalere enn den
som løper gjennom hele boken. Bruk for all del ikke kursiv. Med så mye
tekst blir det unødvendig krevende å lese. Tips: Innlede med "Sitat:"
i den ordinære spalten, Gå ned en skriftgrad, rykk spalten inn 20%,
fordelt på begge sider.

POA

Karl Ove Hufthammer

Eirik W. Svela skreiv:

> Eg skriv eit skjønnlitterært essay, der eg har teke med eit lengre sitat
> (nesten ei heil side i tolvpunkts skrift med halvannan lineavstand).
> Skal sitatet vera i kursiv? Korleis framhevar eg sitatet på korrekt vis?
> Eg nyttar LyX, og der finst det to-tre ulike val for sitat, men eg veit
> ikkje om nokon av desse er gode i norsk prosa.

Valet for «quotation» i TeX (heiter vel noko liknande i LyX) skal vera
bra. *Ikkje* bruk kursiv. På norsk er det rimelig vanlig å bruka litt mindre
skriftgrad (skriftstørrelse) i tillegg til innrykka, men personlig mislikar
eg det. :)

--
Karl Ove Hufthammer
E-post/Jabber: ka...@huftis.org