fra quark til InDesign

Svein Sjølie

Håper noen kan hjelpe meg med hvordan jeg konverterer et ferdig
quarkdokument over til InDesign CS3. Hvis det er mulig, da.
Jeg har bestilt Crative Suite 3 Design Standard. Ligger det som en xtension
der?

Keera Ann Fox

Svein Sjølie <ssj...@online.no> wrote:

InDesign CS2/CS3 kan lese filer som er QXP versjon 4.1 eller _lavere_.
Det finnes en tredjepartsprogramvare for de tilfellene hvor du ikke kan
lagre QXP-filen i lavere versjon: <http://www.markzware.com/q2id/>

--
Keera in Norway * Think big and then ask for more.
http://home.online.no/~kafox/

Judith Parelie Abrahamsen

Keera Ann Fox <thinkbig.s...@online.no> wrote:

> InDesign CS2/CS3 kan lese filer som er QXP versjon 4.1 eller _lavere_.
> Det finnes en tredjepartsprogramvare for de tilfellene hvor du ikke kan
> lagre QXP-filen i lavere versjon: <http://www.markzware.com/q2id/>

Joda! Nyeste versjon av Q2ID fra Markzware takler _ihvertfall_ Quark6,
og jeg tror den takler Quark7-filer også (husker ikke, og har ikke
testet).

Jeg bruker den ofte, og stort sett går det helt knirkefritt.

judith
--
Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskammet og behøvlet tøy
med fattelig mange bønnhørlige lemper.