Re: På TV

Karl Ove Hufthammer

Thomas Skogestad skreiv:

> Kulturdokumentar: Helvetica (t)
> Sveitsisk dokumentar
> Du ser dei kvar einaste dag - tusental av dei i aviser, blad,
> reklameplakatar - fonten - skrifttypen som fekk namnet helvetica. Han blei
> laga av ein sveitsar i 1957 og blei ein suksess med ein gong. Dette er
> filmen om desse små teikna som er rundt oss over alt, som mange brukar og
> mange avskyr.

Verdt å sjå, men eg synest filmen var skuffande knapp på detaljar, og var
generelt heller kjedelig.

--
Karl Ove Hufthammer
E-post/Jabber: ka...@huftis.org

per.a...@informasjonsdesign.no

> E-post/Jabber: k...@huftis.org

Nå er det slik at det er ikke bare Helvetica (dette er et egennavn)
som "....er rundt oss over alt," Det kan riktignok se ut som H, men
kan like gjerne være et annet snitt som ligner - f.eks. Univers, Arial
m.fl.. På TV er ren Helvetica nærmest ikke eksisterende.

Så dette minner meg litt om alle som sier det må være en "Times" hver
gang de ser en ankikva-skrift. Eller hva? Vil gjerne se eksempler på
det du skriver om Thomas.
---
POA

Karl Ove Hufthammer

> [...]

> Så dette minner meg litt om alle som sier det må være en "Times" hver
> gang de ser en ankikva-skrift. Eller hva? Vil gjerne se eksempler på

Då bør du sjå filmen! Der framgår det tallause eksempel på Helvetica der ein
minst skulle venta det.

Men eg vil nok rekna med ymse Helvetica-klonar og Helvetica-avartar (som
Arial og Helvetica Neue) som eksempel på «Helvetica».

--
Karl Ove Hufthammer

Thomas Skogestad

* Karl Ove Hufthammer

| Verdt � sj�, men eg synest filmen var skuffande knapp p� detaljar, og var
| generelt heller kjedelig.

Sikkert derfor sendte den i serie med �kulturdokumentarer�.

Den sendes i reprise i morgen p� NRK2 kl. 14.05.

14.05 Helvetica (t)

[...]

sm� teikna som er rundt oss over alt, som mange brukar og mange avskyr.
Sendt 20. april 2009.

http://www.nrk.no/programoversikt/?p_artikkel_id=&p_forhandsvis_flg=0&p_soketekst=&p_knapp=Vis+nedenfor&p_format=HTML&p_periode=dennedagen&p_type=prog&p_fom_dag=18&p_fom_mnd=12&p_fom_ar=2009&p_nrk2=NRK2

NRK2 l�rdag 28. februar kl 19.55 Kulturdokumentar: Helvetica
Typografiens klare tale

Helvetica er det offisielle navnet p� den sveitsiske forbundsstaten med 26
kantoner, men det er ogs� betegnelsen p� en av de mest brukte typografiske
skrifttypene, designet av en sveitser i 1957. I en sveitsisk dokumentar ser
at fonten har f�tt dominerende plass i v�rt daglige skriftbilde.
http://www.nrk.no/programoversikt/?p_otr_prog_id=KOID27004008&p_otr_sendedato=20090228&p_otr_anntid=19.55&p_otr_kanal=NRK2&p_knapp=Omtale&p_artikkel_id=0

--
Thomas Skogestad
QWERTY