Nynorskfolket fortsetter å svine til det norske språket

Sigvald

http://sorpolen2011.npolar.no/no/
http://www.nrk.no/kampenomsorpolen/

Snik-nynorskifiseringen fortsetter! Nå forsøker nynorskfolket å
påtvinge oss alle det forkvaklede begrepet "sørpolen". På godt norsk
heter det selvsagt Sydpolen. Sørpolen er den sørlige delen av landet
Polen. Nynorskfolket som ellers er så opptatt av ordenes språklige
historie har åpenbart ikke fått med seg at varianten syd er minst like
norsk som varianten sør (jfr norrønt suðr).

Sigvald

Isachsen

Jeg gad vite hvor nynorskfolket reiser hen, når vi andre reiser til
Syden.

Isachsen

Sigvald

On 8 Mar, 21:22, " Isachsen" <tavekkor...@c2i.net> wrote:

> Jeg gad vite hvor nynorskfolket reiser hen, når vi andre reiser til
> Syden.

He, he, du kan så spørre.

http://no.wikipedia.org/wiki/Han_Innante
Han innante bruker uttrykket "søren" (uttales med lang ø som i sør),
men om det uttrykket også finnes i offisiell nynorsk vet jeg ikke.

Sigvald

Shapescare

On 8 Mar, 21:22, " Isachsen" <tavekkor...@c2i.net> wrote:

> Jeg gad vite hvor nynorskfolket reiser hen, når vi andre reiser til
> Syden.

De gjør som Ivar Aasen; reiser til Oslo.

Shapescare

On 8 Mar, 20:39, Sigvald <sigva...@yahoo.no> wrote:
> [...]

> Snik-nynorskifiseringen fortsetter! Nå forsøker nynorskfolket å
> påtvinge oss alle det forkvaklede begrepet "sørpolen". På godt norsk

Her blander du kortene. "Sydpolen" er den sydlige delen av Polen.

"Sørpolen" er den sørlige motsatsen til "Nordpolen".

Shapescare

On 8 Mar, 20:39, Sigvald <sigva...@yahoo.no> wrote:
> http://sorpolen2011.npolar.no/no/http://www.nrk.no/kampenomsorpolen/
>
> Snik-nynorskifiseringen fortsetter!

Når du bruker uttrykket "sviner til", viser du at du er et offer for
snik-islamisering.

Pelle Thomsen

he he

Isachsen

Er det noe man ikke kan beskylde nynorskfolkene for, så er det snikende
målinfisering. Det har gått høylydt og usjenert for seg i årtier, og
blitt fulgt opp av ditto påbud og "føresegner" for å bringe vårt morsmål
i "riktig lei". Virksomheten kaller på helt andre karakteristikker enn
snik- og lur-.

Isachsen

Jardar Eggesbø Abrahamsen

I artikkel <il7qdo$4jh$1...@news.eternal-september.org>
skreiv Isachsen <tavek...@c2i.net>:

> Er det noe man ikke kan beskylde nynorskfolkene for, så er det snikende
> målinfisering.

Berre for å illustrere det, så har vi fått inn slike ord i bokmål utan
at nokon har reagert:

søknad (tidlegare: ansøkning)
foss (tidlegare: vannfall)
kostnad (tidlegare: omkostning)
bikkje (tidlegare: hund av luguber karakter)

Eg kan stadfeste at dette er ein hittil godt skjult konspirasjon frå
nynorskhald, og at det einaste føremålet er å lure bokmålsfolket til å
utslette seg sjølve. Nynorsk kan kanskje på overflata sjå ut som eit
minoritetsspråk utan særleg påverknadskraft. Men dette er berre ein del
av strategien. At vi er ein minoritet, er såleis berre eit PROV på at vi
EIGENTLEG er ein fordekt indre fiende med kollektive tankar, kollektive
livsmål og kollektive arbeidsmetodar for å utradere majoriteten i landet
utan at nokon som helst merkar det.

Alt åndeleg, kulturelt og økonomisk forfall er eit resultat av dette,
medrekna også inkompetanse i ironi og framveksten av sirkulært
sjølvstadfestande konspirasjonsteoriar i det moderne samfunnet. Og om
nokon kjem og nektar for det som eg har røpt her, eller om nokon
stadfester det eller til og med berre neglisjerer det, så er det berre
eit prov på at eg har snakka sant. Og ver på vakt, kanskje eg til og med
skreiv dette som ein del av konspirasjonen BAK konspirasjonen!

Jardar
--
Eit fyseleg, humsk, hyrleg, smakeleg, forskamma og høvla ty
med fatteleg mange bønhøyrlege lemper.