Jaug, det kjørvar seg til noko ovhuttes bortom grendi

John Hilt

Jeg gremmes ...

http://www.aftenbladet.no/lokalt/article582892.ece

Leserinnlegg:

Innsendt av Ottar Songesand, 23.01.08 17:23
(begin otto jespersen mode)

Noregs grautlag og raparølerautarring er ingen sosial organisasjon, men
mer en organisasjon for heimfødingar og bakstrevere med treg avføring,
høyt blodtrykk og innsnevret tunnelsyn. Denne gruppen sære
bygdetullinger har aldri kommet over en periode med dansk påvirkning, og
nekter å innse at alle språk er i konstant utvikling.

Bortsett fra dialektoppkoket nynorsk. En bastardisert samling dialekter
som hverken er det ene eller andre, og som ville ha gjort skaperne av
Frankenstein grønne av misunnelse.

Toget har gått for nynorsken, og stasjonen er nedlagt. Tilbake står
kjepphesten Målsakji(tm), som et monument over en tapt sak. Tvang og
kvotering har vist seg å ha den motsatte effekt av den tiltenkte, og
nynorskhatet har bare blitt sterkere. Eller for igjen å sitere kineseren
Ingar Holst fra Usenet News. Han fiksar ikkje nynorsk, han fiksar ikkje
eingong dugurd:

"Eg heve no beslutti konsekvent å skrivja mitt beste forsauk på
sognemaul i alle gruppar med nynorsknavn. Sann. Dessutan heve eg
beslutti å invitere vaktmester Homme på middag til hausta når sumarvarma
heve gjenge burt. Eg skal servera honom kjautkakar med aul og
napoleonskakar med kaffi og avekk. Alt raurt saman med miksmastar i same
skåli."

(/end otto jespersen mode)

--

"Remarriage, the triumph of hope over experience." - Henry VII.