Fra Håkon Sørumsand.

news.online.no

Hallo.

Jeg har lyst til å nevne det faktum at min personlige mening er at.
Anne Orderud Paust med foreldre ble drept av en organisajon.
Som heter Alfa. Dtte er samme gruppe som nevnes av Helskog.
For å motta flere hundre miljoner kroner per år.
Som antakelivis har gått i hovedsak til ulovlig avlytting.
Dette er samme grupering som Ramm Setesaas pratet om.

Faktum er at stay behind er i samme omerådet som alfa.
Og at de to antakeligvis har sammenfallende interesser.

Man skal ikke utelukke at noen av de dømte. Kan ha hatt
en tosidig oppgave. Ved overvåkning og manipulering.
At de dømte har hatt et forviklet forhold til den utførte handling.
Jeg er ganske sikker på at det er flere enn de fire involvert.
Uten at jeg kan bevise dette.

Alfa er en slags mytisk organisasjon. Som det har gått mange rykter om.
Det kan antas at planleggingen av drapene tok flere år.
Og at begrunnelsen for drapene sammenfaller med noe som
har utspring fra midten av 90 tallet. Eller rundt dette tidspunkt.

Det er et begredeling faktum at det norske samfunn og offentlige
infrastruktur.
Ikke har styrke og mot til å forholde seg til alfa.
Hvilket kan sees som årsak til løsningen Per Veronica Kristin...

Jeg har ikke noe interesse av presseomtale av denne post.
Eller linking av min tekst over alt.

Jeg påstår ikke at ettereningsjenesten eller sikkerhetsjenesten.
Er hovedkomponenten i alfa. Men at det finnes militært personell.
Og svært promilitære som medlemmer i alfa.

Jeg kan ikke bevise dette. Men har denne mistanke.
Utover det er jeg ikke interrisert i en debatt om dette.
Eller ei. Ytterligere å poste informasjon om saken.

Det er et faktum at i Sørumsand. Har halve befolkningen.
Problemer med den offentlige sannhet.
Selv om meste parten av debatten dreiers seg om, de to
eller de andre to problemstillingen.

Utover dette har jeg ingen kommentar.
Jeg antar at dette blir en sak som om mange år blir offentligjort.
I en eller annen bok om etteretningsnorge.

Fletcher Prouty er desverre død. Men noe i den retning.

Flere av mine uttalelser her er begrunnet i mistanke.
Og ikke i rettslige bevis.

Håkon Ufert.

Sørumsand.