Hjelp til fattige

1 view

Frank Saether

Hei
Med risk for å beskylles for spam, går jeg med dette ut, ikke fremst for å
drive reklame, men for å be om hjelp. Jeg har lansert en hjemmeside, der jeg
blant annet ønsker å bygge opp noe som jeg kaller fattigguiden. Der har jeg
tenkt å lagre informasjon om hvordan man kan overleve i fattig-Norge. Alt
fra billig eller gratis matservering til vareprøver skal jeg forsøke å
sortere og presentere så enkelt som mulig. Men jeg behøver hjelp med å samle
informasjon, så om noen har bra tips er jeg takknemlig for alle
henvendelser. Hjemmesiden heter: http://www.franx.info/fattigguiden.htm

Skriv gjerne noen rader till meg:
ad...@franx.info

På forhånd takker
Franx

Petter Budt

Flott tilltak, men kunne du ikke ta med støtteordninger(bostøtte etc),
sosiale tiltak eventuell juridisk hjelp. Jeg er sikker på at mange ikke
vet helt hva de har krav på, og de fattigste kommunene er ikke akurat
overivrige med å informere klientene sine.

Erik Naggum

* Petter Budt @2006-03-19 20:54Z

> On Wed, 14 Jul 2004 16:23:28 +0200

Siden du er ny her, velkommen, men prøv om du kan forstå at nye innlegg
bør være noenlunde aktuelle. Er innlegget du svarer på eldre enn én uke,
bør du sende en mail, isteden. Og kutt ut den teite måten du forsøker å
skjule deg for spammerne på, slik at det er like lett å svare deg i mail
som å poste.

Erik Naggum
--
Member of: AAAS ACM AMS APS ASA EMS IEEE IMS MAA NYAS NBF NFF NMF
What do I read? See http://erik.naggum.no/sources-and-resources/

signature.asc