Kløe.

Terje Henriksen

Feb 17, 2024, 12:14:24 PMFeb 17
Jeg har begynt å klø på venstre tær igjen. Tidligere har det skjedd når
en psykologiprofessor og noen av hans ormeyngel har forgiftet noens
babysokker med noe som klør. Da har jeg varslet i ånden og via
mobiltelefonen om dette, og noen fant ungen som skrek og klødde, og
skiftet sokker og vasket fotbladene.

Jeg klødde meg såpass mye at det begynte å blø, og det kom litt blod på
gulvet på soverommet mitt. Jeg gikk inn på badet og dusjet tærne med
varmt vann for å vaske eller brenne vekk klømiddelet, og kløen forsvant.
Deretter tok jeg på meg rene sokker.

Dersom djevelens utsendte kommer og sier at de har sett blod på gulvet
på soverommet mitt, så er det altså mitt personlige blod. Tidligere har
jeg blødd mye mer neseblod da jeg drakk forgiftet Pepsi Max.

--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes