Oppvåkning.

Terje Henriksen

Feb 16, 2024, 8:58:10 PMFeb 16
Da jeg våknet i natt etter en fem timers høneblund, "hørte" jeg at noen
sa at jeg skulle på fjellet i morgen. Det sa jeg at jeg ikke hadde tid
til. Det er fordi jeg var opptatt med å fange titusenvis av djevler som
angriper hver dag, og å redde liv. Jeg har vært så opptatt at jeg heller
ikke har hatt tid til å gå i butikken denne uka.

Det viste seg at det var en psykologiprofessor som trolig hadde funnet
på en måte å misbruke meg på, eller gjøre seg selv berømt på min bekostning.

Jeg sa at jeg jobbber ikke for noen psykologiprofessor. Jeg lurer på om
de hadde planer om å etterlate meg ensom oppe på fjellet?

--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes