Borte vekk.

Terje Henriksen

Feb 16, 2024, 12:27:08 PMFeb 16
Han forsvant i løse lufta. Jeg så ham på ei bro, og et helikopter på den
andre siden av brua var i ferd med å ta av før dette skjedde. Det var
Aleksej Navalnyj, tror jeg.

--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes

Terje Henriksen

Feb 16, 2024, 10:34:13 PMFeb 16
Den 16.02.2024 18:27, skrev Terje Henriksen:
> Han forsvant i løse lufta. Jeg så ham på ei bro, og et helikopter på den
> andre siden av brua var i ferd med å ta av før dette skjedde. Det var
> Aleksej Navalnyj, tror jeg.

Litt senere "så" jeg trolig han og kona hans oppe i himmelen et sted
hvor de sikkert hadde fred uten å bli plaget av psykologiprofessorer.

--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes