Verdens verste.

Terje Henriksen

Feb 17, 2024, 12:08:42 PMFeb 17
En amerikansk skuespiller kom ned i kjelleren min i ånden og truet med
at dersom jeg gikk ut, ville verdens verste sugere komme hit og suge opp
kona mi. De ville komme med fly, og hoppe ut i fallskjerm, så det ut
til. Fallskjermhopperne var trolig bevisstløse da de nådde bakken.

Så jeg fortalte at det hadde vært en slik her tidligere: Da jeg snudde
hans angrep mot ham selv ved å bruke Herrens hånd, sugde han opp seg
selv og forsvant.

--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes