Kidnappet loftet.

Terje Henriksen

Feb 17, 2024, 12:24:50 PMFeb 17
Noen har faktisk kidnappet loftet mitt. Det er nok en psykologiprofessor
som er den skyldige. Det er visst noen unger som er pasienter til
professoren som er der. Han skal vel renske sannheten ut av ungene. Jeg
har ikke gitt noen lov til å være der, bortsett fra en drage og et par
jentunger som flyktet fra en ond fosterfar.

Nå ser det ut til at noen vil kidnappe badet mitt og bytte ut døra med
ei ståldør og stenge meg ute. Ei psykologiprofessorkjerring er sterkt
mistenkt.

--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes