Eksplosjoner.

Terje Henriksen

Feb 16, 2024, 12:17:45 PMFeb 16
Jeg lurer på om de Sutherland lignende personene som er her nå og som
samler eksplosiver i tonnevis i huler i området, har samme planer som de
som kjører rundt på Gazastripa og plasserer eksplosiver inntil
husveggene til hellige folk, og sprenger husene.

Det samme gjorde serberne i tidligere Jugoslavia mens FN og NATO bombet.

--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes

Terje Henriksen

Feb 16, 2024, 12:36:43 PMFeb 16
Den 16.02.2024 18:17, skrev Terje Henriksen:
> [...]
> husveggene til hellige folk, og sprenger husene.
>
> Det samme gjorde serberne i tidligere Jugoslavia mens FN og NATO bombet.

Heldigvis så ser det ut til at Herrens hånd gjorde sprengstoffet om til
sjokolade.

--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes

Terje Henriksen

Feb 16, 2024, 2:37:16 PMFeb 16
Disse terroristene er her for å hjelpe psykologiprofessorene med å
overvinne hellige her på stedet.

--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes