Gisler.

Terje Henriksen

Feb 22, 2024, 8:20:05 AMFeb 22
Psykologiprofessorer har tatt mange gisler i Russland, og tvinger deres
familiemedlemmer til å delta i professorenes væpnede styrker.

Jeg fikk ta en titt inn i Russland, ikke så veldig langt fra grensa til
Norge. Jeg "så" flere bunkere der hvor det var gisler. Det var
imidlertid ingen gisseltakere der, så det var ingen trussel mot disse.
De hadde visstnok bestemt seg for å bli der de er.

--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes

Terje Henriksen

Feb 22, 2024, 8:24:07 AMFeb 22
Krigere for gudsforlatte psykologiprofessorer hadde imidlertid kommet
seg inn i Norge og prøvde å angripe meg, men det ble mislykket fordi jeg
brukte Herrens hånd mot dem.🙂😇

--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes