Bevise skyld.

Terje Henriksen

Psykologiprofessorer skal muligens bevise at enkelte mennesker har
dårlig innflytelse på idrettsprestasjoner.

De kan f.eks. finne på å skulle bevise at treneren er dårlig, fordi når
han trener laget og leder kamper, da yter laget dårlig. Når han er
fraværende, så yter laget bra.

Det er jo mulig at det kan skyldes treneren, men det kan også skyldes
psykologiprofessoren som er til stede hele tiden og stjeler trener,
utøver, lagets stjerner og kaptein, eller fra dem, noen som kan ha svært
negativ innflytelse på prestasjonene.

I tillegg forgifter psykologiprofessorer idrettsfolk med hjertemedisin,
noen som kan reduserer yteevnen med inntil 50 %, har jeg hørt et sted.

Etter min mening er psykologiprofessorer de som kan ha mest negativ
påvirkning på idrettsfolks prestasjoner.

--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes