Min første fastlege

stonest.fj...@gmail.com

Det første møte med den (for meg nye fastlege-ordningen) har jeg beskrevet før. Beskrivelsen er flyttet hit: no.fag.diverse

Beskrivelsen gjelder bare for min første konsultasjon hos en fastlege.

Senere oppmøter hos min fastlege gikk for seg i all vennlighet (for å si det sånn). Nå fikk jeg ordentlig dvs. vitenskapelig grundig ettersyn på min gamle kropp. Det må med det også, ikke bare den første konsultasjonens sure sødme.

Dersom hun kommer tilbake til Otta som fastlege, ville jeg gjerne ha henne tilbake som min fastlege. De som i mellomtiden har «behandlet» meg, kan umulig hatt skikkelig utdannelse for «legegjerningen» de påførte meg – hvilket jeg også har pludret om på linken ovenfor.

Jan Erik Lokø