hjelpe meg med tilkobling?

1 view

snake

Jeg kjøpte meg en Phillips LCD 37".
Der fulgte det med en kabel med rød,lysegrønn og lilla plugger(han kjønn).På
den andre enden er det mulighet for å koble til en pc skjerm pluggtype???
Hva skal jeg bruke den til.Det går ikke frem av bruksanvisningen nemelig.

Og jeg lurer også på hva jeg må ha for å koble to pc skjermer til ett
tower.Finnes det mulighet for å koble to skjermer på ett uttak på tower.Noe
med dobbel pcskjermuligheter liksom.
En hoved inn på skjerm bak på tower, og da to ut på en måte.

Jeg har en på den nye tv som pc skjerm, men vil ha pc bilde også en på 17"
LCD skjerm jeg har utenom til pc.
Nå opptar jo den nye tvèn den plassen bak på tower,må ha et pcskjerm utak
til den på 17".

Ikke så lett det her.
men på forhånd takk.
MZ