Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

S : Garmin 60CS !

2 views
Skip to first unread message

Geir !

unread,
Jan 22, 2006, 11:20:01 AM1/22/06
to

Garmin GPSMAP 60CS bærbar farge GPS
56MB, Elektronisk kompass og høydemåler ++++++++ .
Selges høystbydende over kr. 3.000,- ( Ny pris kr. 6.000,- ).
Henv. Tlf. 913 27958.
--
Sendt med Operas revolusjonerende e-postprogram: http://www.opera.com/mail/

tom

unread,
Jan 24, 2006, 3:15:41 AM1/24/06
to

Freddy

unread,
Jan 24, 2006, 8:00:45 AM1/24/06
to
http://www.gpsdiscount.com/products/index.html?p=771

Item Subtotal: $361.76
Insurance Fees: $1.98
Shipping Cost: $5.00
GRAND TOTAL: $368.74 * dagens dollar kurs: 6.7364
Sum: 2.479,- nkr. + 25% mva. = 3098,-
NOTE:Customer declared exemption from 29.01 sales tax.
Shipping Method: Ground
Shipping Weight: 4.00


Men den har ikke norsk basekart da.. (har til nå ikke behøvd det heller).

mvh Freddy.

"tom" <qwe...@hotmail.com> wrote in message
news:MtWdnW6gcPi...@telenor.com...

Frode P. Bergsager

unread,
Jan 25, 2006, 3:52:47 PM1/25/06
to
Freddy wrote:
> http://www.gpsdiscount.com/products/index.html?p=771
>
> Item Subtotal: $361.76
> Insurance Fees: $1.98
> Shipping Cost: $5.00
> GRAND TOTAL: $368.74 * dagens dollar kurs: 6.7364
> Sum: 2.479,- nkr. + 25% mva. = 3098,-
> NOTE:Customer declared exemption from 29.01 sales tax.
> Shipping Method: Ground
> Shipping Weight: 4.00
>
>
> Men den har ikke norsk basekart da.. (har til nå ikke behøvd det
> heller).
>

Dersom man ikke er villig til å legge ut mye penger til å kjøpe elektroniske
kart er det norske/europeiske basekartet kjekt å ha for generell navigering.
Selv synes jeg papirkart er mye enklere å lese detaljer på enn elektronisk
1:50000 fra kartverket, og basekartet er enklere å holde oversikten på enn
overlessede detaljkart. "Sjefen" pleier som oftest å kreve norsk
bruksanvisning i tillegg...

--
Frode P. Bergsager

Freddy

unread,
Jan 27, 2006, 3:31:23 AM1/27/06
to
=snip=

> "Sjefen" pleier som oftest å kreve norsk
> bruksanvisning i tillegg...

Den fant jeg på internett... men var like nyttig som de pleier å være...
nada...

Freddy.

0 new messages