Garbage Pail Kids

Anders

Hei!'

Jeg er på leting etter Garbage Pail Kids / Garbage Gang samlekort.
Garbage Pail Kids var klistremerkekort som ble solgt i Norge på
slutten av åttiatllet/begynnelsen av nittitallet. De ble solgt tre
stykker i en pakke som også inneholdt en bit tyggegummi. De fleste som
var mellom 8 og 15 år på denne tiden vet nok hvilke kort jeg snakker
om. Tipper at de ligger på annenhvert loft i Norge. Hvis noen har noen
av disse kortene, eller tilhørende ting som salgsesker eller plakater,
er jeg veldig interessert. Også tips om personer som kan ha noe blir
mottatt med støste takk.

for_a_min...@hotmail.com

Anders

Hogne B. Pettersen

for_a_min...@hotmail.com (Anders) writes:

| Hei!'
|
| Jeg er på leting etter Garbage Pail Kids / Garbage Gang samlekort.
| Garbage Pail Kids var klistremerkekort som ble solgt i Norge på
| slutten av åttiatllet/begynnelsen av nittitallet.

Og hva har dette med tegneserier aa gjoere?

--
-Elf-
NEW MAIL: e...@elfworld.org URL: http://www.mo.himolde.no/~elf/ IRC: Elf/Alv

Linux user: "Ok, the GUI sucks, but see how fast and reliable it is?"
Windows user: "It hasn't crashed since yesterday!"
Mac-user: "Look, how it matches the furniture!"

Tor Arne Hegna

"Hogne B. Pettersen" <e...@elfworld.org> wrote in message news:<sdbs7q9...@yme.mo.himolde.no>...

> Og hva har dette med tegneserier aa gjoere?

Neppe annet enn at enkelte serieskapere vistnok bidrog til serien
bl.a. art spiegelman og andre fra RAW.

--
Tor Arne Hegna
TTV: http://www.ttv.no/

Espen Andersson

http://www.pondus.net/Forum/read.php?id=5

---
Espen Andersson (espenba att online dot no)
http://www.pondus.net

FK

On 26 Aug 2002 10:22:33 +0200, "Hogne B. Pettersen" <e...@elfworld.org>
wrote:

>Og hva har dette med tegneserier aa gjoere?

Det er enkelte ting som passer bedre i enkelte grupper enn andre... Og
dette er en av disse tingene. Lurer p} hvor mange svar han har f}tt i
no.bil eller noe i den dur...

Rolf H

FK

On 25 Aug 2002 10:29:21 -0700, for_a_min...@hotmail.com (Anders)
wrote:

> [...]
>
>Jeg er p} leting etter Garbage Pail Kids / Garbage Gang samlekort.

>Garbage Pail Kids var klistremerkekort som ble solgt i Norge p}

>slutten av }ttiatllet/begynnelsen av nittitallet. De ble solgt tre
>stykker i en pakke som ogs} inneholdt en bit tyggegummi. De fleste som
>var mellom 8 og 15 }r p} denne tiden vet nok hvilke kort jeg snakker
>om. Tipper at de ligger p} annenhvert loft i Norge. Hvis noen har noen
>av disse kortene, eller tilh|rende ting som salgsesker eller plakater,
>er jeg veldig interessert. Ogs} tips om personer som kan ha noe blir

Jeg tror faktisk jeg har en amerikansk 35 mm kinokopi av filmen
etsted.. Men kort har jeg nok ikke...

Rolf H

dansf...@gmail.com

Hei!

Jeg har slike kort - ganske mange ;-) Har et par interesserte i dem.