WANTED : TOM PUS (og Teddy Bjorn) / Marten Toonder

Erik (Marten Toonder Collector)

Hello,

I am looking for Norwegian books with

TOM PUS from MARTEN TOONDER.

Perhaps you know where to find these books :

1 Tom Pus
2 TP og Teddy Bjorn pa nye eventyr
3 TP og Teddy Bjorn og Kjempefrosken

Swedish editions also wanted.
Please good & complete condition.

I will be most happy to buy them.
Thanks already !

Erik
the Netherlands

tompou...@planet.nl

fremo

I've got two swedish albums (not for sale) and a few norwegian's that seem
to be old 'Donald Duck' stories.

Er det noen som vet om det finnes NOE SOM HELST av Marten Toonder på Norsk ?

[anybody : Toonder in Norwegian?]

fred M.

"Erik (Marten Toonder Collector)" <tompou...@planet.nl> skrev i melding

Helge J. Bj|rnhaug

"fremo" <fr...@rocketmail.com> writes:

> Er det noen som vet om det finnes NOE SOM HELST av Marten Toonder på
> Norsk ?

Toonders serie 'Panda' gikk i årevis i Aftenpostens aftennummer under
det norske navnet 'Putte'. Det var på 70-tallet; kanskje på 50-, 60-
og/eller 80-tallet også.

--
Helge

Jon Inge Zazzera

fremo <fr...@rocketmail.com> skrev i news:9jp3r7$ii0$1...@snipp.uninett.no

Tom Pus kom som eget hefte i 1949, 1950 og 1951. Så kom det 4 hefter i 1983.
Mener å ha sett serien i ukeblad på 1950-tallet, i tillegg er jeg overbevist
om at Tom Pus også gikk i et eldre tegneseriehefte men husker hvilket.

Jon Inge Zazzera
home.online.no/~joninge/
ICQ 56008036
One of these days I`m gonna get myself organizized.
Travis (in Taxi Driver)

Bård Nyberg

Tom Pus og Teddy Bjørn gikk i Norsk Ukeblad i perioden 1948-1962, 1964-66.
Tror jeg! Tror det var en annen Tonder-serie som gikk i NU 1962-64.

Bård Nyberg

Jon Inge Zazzera <jon...@online.no> skrev i
meldingsnyheter:dXX77.920$e%4.2...@news3.oke.nextra.no...

Linda K. Karlsen

"Putte" gikk også i bladet Skippern, med en to siders episode i hvert blad.
Dette var på 50-tallet, hvis jeg ikke husker feil.

Linda

"Helge J. Bj|rnhaug" <h.j.bj...@admin.uio.no> skrev i melding

Erik (Marten Toonder Collector)

Help !
I am just looking for TOM PUS items from Norway and Sweden.

BUT I'cannot follow all these postings.
Because I can not read Norwegian and/or Swedish !

So, if you do have anything for sale, please let me know.
Erik. tompou...@planet.nl

fremo <fr...@rocketmail.com> schreef in berichtnieuws
9jp3r7$ii0$1...@snipp.uninett.no...

Per-Ottar Lillestøl

Hello, i have the Norwegian issue of TP og Teddy Bjorn og Kjempefrosken from 1951.