http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2339679.ece
Sniper
Tatt i betraktning nicket du har valgt, og den aggressive tonen, er det
nok best å ikke si det.
--
Livet går videre
> * Hans Petter Nenseth
>
>| Tatt i betraktning nicket du har valgt, og den aggressive tonen, er det nok
>| best å ikke si det.
>
> Si det til meg 'a. Har ikke nick og er søt som en pusekatt.
En som brukte å skrive ut reisesjekker? Straffesaken gikk i Tønsberg....
Musem