morgenbladet

Pelle Thomsen

jeg må innrømme at jeg løftet øyenbrynene noen millimeter
da jeg så at morgenbladet hadde ansatt kristopher schau som
kommentator, eller jabbemann, i breivik-saken.

brød og sirkus til folket, tenkte jeg - sist jeg så han, fristet
han en svær hund med pikken sin på tv, etter å ha gitt den
pølser, - noe jeg tenkte var symptomatisk med tidsånden,
og et tegn på programskapernes intellektuelle kapasitet.

det var derfor litt overraskende for meg at artikkelen hans
var veldig bra - ikke velskrevet akkurat, men innsiktsfull og
med spennende friske perspektiver på bl.a. pressen.

morgenbladet har nå en gratis 3 ukers kampanje som stoppes
automatisk når den er over - akkurat det er veldig positivt,
og etter å ha lest de 2 siste numrene kan jeg bare anbefale
dette prøveabonnementet til de som er trøtt av liksomnyhetene
hos alle kommers-avisene som leker seoghør mens de later som
de er den 4. statsmakt.

Hans Petter Nenseth

Den 19:16 08.05.12, skrev Pelle Thomsen:

*snip*

Jeg er forundret. Ikke bare at Morgenbladet velger å reklamere på news,
men at du har sagt ja til jobben.

Pelle Thomsen

jeg har _ingen_ egeninteresse av å reklamere,
jeg tenkte at "alle" ville lese *pludre*teksten og
ta den som den var, men da regnet jeg jo ikke
med den lille fete news-flåtten HPN, som jeg
forøvrig oppriktig håper får seg et liv snart.

Og ellers er jo ideen om at morgenbladet skulle
se seg tjent med reklame på news litt vittig.
Hva tror du prognosene for nye abonnenter ligger
på her inne på no.alt.pludring, einstein ?

:-)

Hans Petter Nenseth

Den 16:00 09.05.12, skrev Pelle Thomsen:

> jeg har _ingen_ egeninteresse av å reklamere,

I forhold til mye av det andre du lirer av deg burde du i høyeste grad
prioritere newsreklame. Større sjans for at folk ville ta deg alvorlig.

> jeg tenkte at "alle" ville lese *pludre*teksten og
> ta den som den var, men da regnet jeg jo ikke
> med den lille fete news-flåtten HPN, som jeg
> forøvrig oppriktig håper får seg et liv snart.

Som avisselger på news? Jeg har faktisk jobb i virkeligheten. Til og med
betalt. :)

> Og ellers er jo ideen om at morgenbladet skulle
> se seg tjent med reklame på news litt vittig.

Det syns jeg og. De må være rimelig desperate.

> Hva tror du prognosene for nye abonnenter ligger
> på her inne på no.alt.pludring, einstein ?

Hvorfor ikke spørre de som faktisk reklamerer her?

Pelle Thomsen

On 09.05.12 22.37, Hans Petter Nenseth wrote:

> I forhold til mye av det andre du lirer av deg burde du i høyeste grad
> prioritere newsreklame. Større sjans for at folk ville ta deg alvorlig.

Dæven, du er faen meg dummere enn man skulle tro var mulig.
Tror du noen tar deg alvorlig, altså - med dine platte kommentarene og
dine endimensjonale alias ?
Og tror du virkelig at jeg bryr meg om hva du mener, din lille stupide
tjukke sau ?
Bwhahahaha

Anonymous

Pelle Thomsen wrote:

> Dæven, du er faen meg dummere enn man skulle tro var mulig.

Glem nå ikke at han du svarer er en enfoldig alkoholiker, med NM-rekord i
å havne i killfiltere.

Ovennevnte rennesteinsfyllik har flere ganger slengt ut udokumenterte
påstander om at han ikke drikker for tiden, men jeg tenker som så at man
får trekke sine egne konklusjoner basert på det han har skrevet på news
de siste 10-15 årene.

Ellers er jeg enig med deg i at Schaus dekning av Saken er lesverdig!

Pelle Thomsen

On 10.05.12 19.22, Anonymous wrote:

> [...]
> påstander om at han ikke drikker for tiden, men jeg tenker som så at man
> får trekke sine egne konklusjoner basert på det han har skrevet på news

Det er helt klart synd på det stakkars fjolset, han er jo sterkt
løsemiddelskadet i tillegg.

Jo Stein

Se hva jeg fant:
http://blog.grendel.no/2011/07/28/om-anders-behring-breivik-hva-vil-det-si-vre-gal/
En tidligere newser har startet for seg selv, og kan tilby
hjelp til pelle som nå er begynt å tjene egne penger.
--
jo

Hans Petter Nenseth

Den 00:45 10.05.12, skrev Pelle Thomsen:

> Dæven, du er faen meg dummere enn man skulle tro var mulig.
> Tror du noen tar deg alvorlig, altså - med dine platte kommentarene og
> dine endimensjonale alias?

Nå var det altså ikke snakk om meg her... :)

> Og tror du virkelig at jeg bryr meg om hva du mener, din lille stupide
> tjukke sau ?

Ja. Ellers hadde du ikke svart.

Hans Petter Nenseth

Den 19:22 10.05.12, skrev Anonymous:

> Glem nå ikke at han du svarer er en enfoldig alkoholiker, med NM-rekord i
> å havne i killfiltere.

Jeg har åpenbart ikke havnet i ditt...

> Ovennevnte rennesteinsfyllik har flere ganger slengt ut udokumenterte
> påstander om at han ikke drikker for tiden,

Kan du dokumentere at jeg er en rennesteinsfyllik?

:)

> men jeg tenker som så at man
> får trekke sine egne konklusjoner basert på det han har skrevet på news
> de siste 10-15 årene.

Du har lest alt?

Hans Petter Nenseth

Den 08:52 11.05.12, skrev Jo Stein:

> [...]
>
> En tidligere newser har startet for seg selv, og kan tilby
> hjelp til pelle som nå er begynt å tjene egne penger.

Pelle Thomsen

Å, så flink du er...

vel, jeg leser gjerne roffe, men det slår meg at nå som du en gang for
alle er avslørt som det vi alle har hatt mistanke om -
at du er totalt kunnskapsløs om klima, i tillegg til et giga-mehe -
så er det altså ikke slik at "polar psykose" har noe med klima å gjøre.

Dette bare så ikke skal drite deg ut enda mer enn du allerede har gjort.

Pelle Thomsen

On 11.05.12 12.20, Hans Petter Nenseth wrote:

> Ja. Ellers hadde du ikke svart.

Her misforstår du igjen, jeg bryr meg ikke om hva du mener,
men jeg har en venn som jobber på Frelsesarmeens Gatehospital i Oslo,
der du med din vulgær-alkoholisme og sterke løsemiddelskade hadde
passet svært godt inn.

Jeg vil gjerne anbefale deg å ta kontakt -
og ja - dette er selvfølgelig reklame for Frelsesarmeens gatehospital,
noe du sikkert skjønte med en gang, einstein.

Pelle Thomsen

On 11.05.12 12.26, Hans Petter Nenseth wrote:

> Kan du dokumentere at jeg er en rennesteinsfyllik?

Det er da bare å¨lese 2-3 poster av deg, smarten.

Pelle Thomsen

det er selvfølgelig veldig morsomt med litt mobbing, enig i det
men i motsetning til dere to baserer ikke jeg meg på usannheter.

Jeg tjener tross alt bedre enn begge dere to, har fet loftsleilighet
midt i smørøyet i Oslo, 2 barn på privatskole og eiendom i utlandet.

Så unnskyld at jeg ler litt for meg selv av de tafatte forsøkene på
stupide mobbingsforsøk.

Og forresten er jeg klar for en liten IQ-konkurranse når som helst,
ta med hele slekta deres begge to, og jeg og mine 2 sønner knuser dere
i all offentlighet - uansett hvor mange dere stabler på beina fra de
dysfunksjonelle innavla taperfamiliene deres.

Kom igjen a, kjerringer...

:-)

Hans Petter Nenseth

Den 19:58 11.05.12, skrev Pelle Thomsen:

> har fet loftsleilighet midt i smørøyet

Hehehe...
:)

Hans Petter Nenseth

Den 19:47 11.05.12, skrev Pelle Thomsen:

> Det er da bare å¨lese 2-3 poster av deg, smarten.

Og du er astronaut på samme grunnlag da?

:)

Hans Petter Nenseth

Den 19:46 11.05.12, skrev Pelle Thomsen:

> men jeg har en venn

Har du virkelig?

Pelle Thomsen

Ja, du burde forsøke det selv,
- begynn med en brevvenn. For eksempel
kunne du jo sjekke ut her på news hvor
mange venner du har opparbeidet deg i årenes
løp (tenk på hvor mye du har delt og fortalt
om deg selv, og hvor mye tid du har nedlagt her!!!)
og så kunne du startet der.

Lykke til !

Hans Petter Nenseth

Den 14:20 12.05.12, skrev Pelle Thomsen:

> [...]
> mange venner du har opparbeidet deg i årenes
> løp (tenk på hvor mye du har delt og fortalt
> om deg selv, og hvor mye tid du har nedlagt her!!!)

Jeg har da blitt veldig god venn med både Sogvald og deg, det holder som
en start.

:)