Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Gul jod og nytt godtår folkens

0 views
Skip to first unread message

Lillie Brent

unread,
Dec 21, 2001, 6:30:22 PM12/21/01
to

"Anne Lise Hovdal" <an...@online.no> skrev i melding
news:H9OU7.7036$KQ3....@news1.oke.nextra.no...
>
> "Lillie Brent" <lilli...@yahoo.com> skrev i melding
> news:PDNU7.7003$KQ3....@news1.oke.nextra.no...

...og prøver seg med en x-fut til napi...

> Neida jeg skal ikke lokke deg utpå noe glattis.
> Jeg føler meg altfor barnslig til å være så gammel.

Enda bra å høre at det er eldre folk enn meg som føler
seg barnslige... Skjønt, jeg heller nå til den oppfatning
at det ikke er helt sunt å bli helt voksen... ;)

> > > ObFrust: Begynner å lure på om det var så lurt
> > > å bestemme seg for å feire jul uten familien.
> > > Det blir ganske rart.
> >
> > Det går sikkert bra så, men det blir veldig annerledes...
>
> Jeg har hjemlengsel, og det pleier jeg nesten aldri
> å ha. Trøster meg med litt havrekjeks..... Å nei jeg
> tok av feil boks, og ikke av den jeg etter egen be-
> stemmelse kan ta av før jul.

Det er helt normalt det, kjære vene... Jeg også ville hjem
til mamma og julebaksten det første året jeg feiret jul alene,
men det ble med det ene året... Nå har jeg heldigvis typen
å feire sammen med, skjønt feire gjør vi ikke akkurat da. ;)

Lillie

0 new messages