Det var vel en times tid etter at vi hadde sovnet, så våkner jeg
av en merkelig dur, og det føles som om hele senga vibrerer. Jeg
setter meg opp og lytter, ingen lyd men senga vibrerer, legger
meg ned og straks jeg legger hodet på puta er duren der igjen.
Det hørtes ut som jeg lå oppå panseret av en bil på tomgang...
Jeg vekker typen som mumler noe om vaktmesteren og gressklipping,
men han er da ikke igang midt på natta, og dessuten er den lyden
øredøvende når han passerer vinduet like under soverommet.
Så får jeg en ide, roter litt rundt i senga, og BINGO! I sprekken
mellom madrassene ligger en... ja... en dildo... og vibrerer
iltert! *Phew* Det var det! Så senket stillheten seg atter over
det Brent'ske hus, og gjett hva jeg drømte om resten av natta?
--
Lillie
Luktet den ostepop?
--
Be seeing you.
Du bommer litt nå gutten min, for skulle jeg fått fram den rette
ostepoplukta, måtte jeg nok slikket på den først. Det er nemlig
kombinasjonen av fclgg bt firgg svggr som får frem den rette
luktkombinasjonen...
--
Lillie
>>Luktet den ostepop?
> Du bommer litt nå gutten min, for skulle jeg fått fram den rette
> ostepoplukta, måtte jeg nok slikket på den først. Det er nemlig
> kombinasjonen av fclgg bt firgg svggr som får frem den rette
> luktkombinasjonen...
Ehm. Så det berømte ostepop-innlegget ble produsert fordi du slikket deg på
hånden etter at du hadde klødd deg et visst sted?
Morten
> Ehm. Så det berømte ostepop-innlegget ble produsert fordi du slikket deg på
> hånden etter at du hadde klødd deg et visst sted?
Jeg er _så_ glad for at jeg ikke har lest innlegget det (tydeligvis)
refereres til her. Akkurat som at jeg, hver gang temaet kommer på
banen, er glad for at jeg ikke har lest Amarican psycho.
Jeg er glad i hjernen min, og forsøker å ikke gjøre slemme ting mot
dem. For eksempel å tvinge den til å lagre slikt.
ObPludder: Kan Karamell være et passende navn? Tror nesten det.
annetten
--
|\ _,,,---,,_
/,`.-'`' -. ;-;;,_ Annette Nordheim
|,4- ) )-,_..;\ ( `'-' anne...@rasmus.uib.no
'---''(_/--' `-'\_) fL -- www.student.uib.no/~st03428/ --
> Jeg er _så_ glad for at jeg ikke har lest innlegget det (tydeligvis)
> refereres til her.
Du foretrekker å la fantasien din ha noe å jobbe med, ja? .o)
Klem, Morten
Huh?! Hmm... Det ble kanskje litt feil ja... hehe...
--
Lillie