5.juledag skal en venninne og jeg på konsert med mannskoret
her, og etterpå skal vi ut og spise. Det er mulig at vi drar hjem
hit til meg etterpå, men det er ikke helt bestemt enda. Nyttårs-
aften skal feires hjemme hos den samme venninnen, og jeg har
kjøpt inn rosevin til den kvelden(hvis den ikke blir drukket opp
før). Da skal jeg ta drosje til henne, og gå hjem. Det er mulig
hennes far kjører meg til min venninne. Det er også mulig at en
annen venninne kommer hit på besøk i jula.
Ellers skal jeg jo lese bygdebøker, andre bøker, blader og
julehefter. Trekkspillet kommer sikkert også frem.
Ønsker alle God Jul.
Hilsen Anne Lise
"Anne Lise Hovdal" <an...@online.fjerndette.invalid> skrev i melding
news:OuZFb.7985$Y06.1...@news4.e.nsc.no...
> Ønsker alle God Jul.
Jau takk. Og ei sein «like måte» til deg.
--
Morten
Newsarar mot X-No-Archive
Ein vanleg feil mange gjer er å lese n.a.f før dei les andre grupper.
Det er visst ikke så mange som leser denne nyhetsgruppen,
men jeg tror jeg har skrevet god jul på noen andre nyhets-
grupper også.
Anne Lise Hovdal