Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

om to uker får jeg kukk

9 views
Skip to first unread message

Silje O. Dubland

unread,
Jun 29, 2003, 11:59:13 AM6/29/03
to

"varunica" <vero...@frisurf.no> skrev i melding
news:3_ZQ8.5300$c06.1...@news2.ulv.nextra.no...
>
> "Anne Lise Hovdal" <an...@online.no> skrev i melding
news:2dXQ8.630$Q12....@news4.ulv.nextra.no...
> >
> > "varunica" <vero...@frisurf.no> skrev i melding
> > news:HzWQ8.620$Q12....@news4.ulv.nextra.no...
> > >
> > >> Ok, jeg driver seriøst med astrologi. Jeg er skytte med månen
> > > i Skorpionen. Enn dere?
> >
> > Jeg er tyr, og min ascendant er på grensa mellom krepsen og løven.
> > Spørsmålet er om jeg skal regne sommertid eller ikke, når jeg er
> > født 17.05.1958. Uten sommertid får jeg en sum på 22,88 når jeg
> > regner ut Ascendanten, og da er ascendanten i krepsen. Får 23,88
> > med sommertid, og får da ascendanten såvidt i Løven.
> >
> > Ellers holdt jeg på mer med astrologi før, og det er vel en stund siden
> > jeg har lest noe særlig om det.
> >
> > Anne Lise Hovdal
>
> Ok;) tyrer er stabile trauste mennesker med sensuelle gleder (ta opp
> porno).. hehe.
>
> Hvis du gir meg nøyaktig fødselstidspunkt og årstall og fødselssted så
skal
> jeg finne din nøyaktige Asc. Min Asc er i Tyren.

Finne min Asc? Er født 04.04 den 03.02.1982 på Varhaug. Dette kan bli
spennende..


--
Silje Oftedal Dubland
Autorisert sistehjelper©


Dadadi dadada dadadi dadada


Morten Øen

unread,
Jun 29, 2003, 1:27:41 PM6/29/03
to
"Silje O. Dubland" <sdub...@frisurf.no> skreiv 29.06 17:59 i
no.alt.pludring.intens...

> Finne min Asc? Er født 04.04 den 03.02.1982 på Varhaug. Dette kan bli
> spennende..

*kremte*

Du svarar på postingar som er over eitt år gamle. Veldig mange postingar
som er så gamle er ikkje lengre å finne på news-serverane til dei fleste
Internett-leverandørane. Dermed kan det sjå litt pussig ut for ein del
andre. :o)

--
Morten
Newsarar mot X-No-Archive

Ein vanleg feil mange gjer er å lese n.a.f før dei les andre grupper.

Silje O. Dubland

unread,
Jun 29, 2003, 1:56:57 PM6/29/03
to

"Morten Øen" <mor...@kreativdame.com> skrev i melding
news:Xns93A9C5F8A...@news.chello.no...

> "Silje O. Dubland" <sdub...@frisurf.no> skreiv 29.06 17:59 i
> no.alt.pludring.intens...
>
> > Finne min Asc? Er født 04.04 den 03.02.1982 på Varhaug. Dette kan bli
> > spennende..
>
> *kremte*
>
> Du svarar på postingar som er over eitt år gamle. Veldig mange postingar
> som er så gamle er ikkje lengre å finne på news-serverane til dei fleste
> Internett-leverandørane. Dermed kan det sjå litt pussig ut for ein del
> andre. :o)

Er det som gjør det så moro vet du :)

Message has been deleted
Message has been deleted
0 new messages