Det må bemerkes at de som ønsker å (x)futte tråder til den nye gruppen,
ikke skal skjelle noen i forbindelse med futtingen, det er en selvfølge
at man først har sjekket om innlegget følger charteret til
no.alt.pludring.intens.
Hvis du føler sterk trang til å flame noen for pludring på feil sted,
bør du poste/xfutte til no.alt.frustrasjoner, no.nettvett
eller no.alt.flame, og IKKE til no.alt.pludring.intens, for her er
all flaming og sarkasme uønsket.
Charter:
-----------
Gruppenavn:
no.alt.pludring.intens
Kort beskrivelse (maksimalt 56 tegn, det blir helt hit):
Pludring som er for intens for no.alt.pludring
Målet med gruppen:
At de som pludrer svært mye skal få ha en gruppe der de kan være i fred,
og ikke utsettes for det minste antydning til nedlatenheter.
Vil vi ha:
- Intens pludring om alt mellom himmel og jord, og ingen øvre grense for
hvor mange pludreinnlegg hver enkelt kan sende. Klarer man å skrive 500
pludreinnlegg for dagen i denne gruppen, er det helt greit, men også
pludring i moderat omfang er tillatt.
- Gledesutbrudd fra forelskede personer/kjærestepar imellom og alle
deres kurtise
- Pludring om katter og andre kjæledyr, særlig i de tilfeller omfanget
blir stort
- Et gjennomført hyggelig miljø
- God behandling av både nye og gamle brukere. Gjør noen en feil mht.
netikette eller oppsett av newsleseren, skal det enten ignoreres, eller
forklares på en meget høflig måte. Lager en person kvalm over lengre tid
tross svært høflige henstillinger, bør han ignoreres av alle (seriøse)
postere på gruppen.
Vil vi ikke ha:
- Krangling og sjikane
- Nedlatende kommentarer, insinuasjoner og sarkasme
- Påpekning av tastefeil og/eller dårlig grammatikk
- Kontroversielle tema
- Navn i Subject
- Kryssposting
- Reklame
Behovet for gruppen:
I mange grupper har trådene en tendens til å bli totaldominert av et par
personer som gjerne sender flere titalls innlegg til hverandre, mens
tråden ellers er gått tom for deltagere. I slike tilfeller er det
_sterkt ønskelig_ at det settes _followup_ til no.alt.pludring.intens,
enten tråden går i no.alt.frustrasjoner, no.alt.pludring,
no.alt.undring, no.alt.gledesutbrudd, no.it.os.unix.linux.diverse, eller
en hvilken som helst annen gruppe i no.*.
Da vil man unngå krangling mellom intenspludrerne og de andre brukerne
på angjeldende gruppe. Særlig når det er to-tre personer som har tenkt å
pludre svært mye, bør de sette followup til no.alt.pludring.intens,
uansett hvilken gruppe pludringen oppstår i.
Videre er det blitt et problem at personer som har funnet Kvinnen/Mannen
i sitt liv, blir trakassert på andre grupper, selv på nap, nag og nau.
--------------
Hvis du ikke finner gruppen,
prøv først å oppdatere active-filen i newsleseren din.
Får du vanskeligheter med det, spør på no.it.os.ms-windows.diverse
om du har Outlook Express. Andre newslesere:
henvend deg på no.it.tjenester.news.diverse.
Finner du likevel ikke gruppen, så kan du be din internettlevandør
ta den inn.
VIKTIG! Denne meldingen sendes med fut til no.alt.pludring.intens, så
om du følger fut, så sørg for at svaret ditt er i samsvar med charteret
referert over.
--
* Tanya *
HADE !
Webspider
Gidder ikke, men har jo noen svenskevitser på lager da! Ser ut som du er en
god kandidat til og være med i en av de!
Ellers så lurer jeg fælt, har ikke dere svensker noen interessante
nyhetsgrupper? Kan jo virke som dere ikke har det når du må plage oss
nordmenn med svensketullet ditt!
Mvh. Asle Ommundsen
¤*Webspider (som er for feig til og bruke sitt eget navn)
¤
Arsle Om munnen?
Hur går det till?
--
I think of people starving.
Do you think I care?
Let them all die hungry,
so I can breath their air.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ett strålande exempel på varför njorsktrollen borde använda
pseudonymer på nätet. Eller varför inte IRL?