Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

En intens og tåpelig drøm

1 view
Skip to first unread message
Message has been deleted

Inge Krossøy

unread,
May 24, 2003, 4:38:20 PM5/24/03
to

"Magne Aga" <magn...@monet.no> skrev i melding
news:baojig$bsa$1...@oslo-nntp.eunet.no...
> Natt til 23.Mai 2003 hadde jeg to tåpelige drømmer.
>
> Først drømte jeg at jeg hadde gjort Prinsesse Martha Louise gravid. En
rekke
> Amerikanske soldater var i området. Da jeg fortalte en av dem dette,
svarte
> han: "Pøh! Enhver kan gjøre berter gravide". Jeg prøvde å forklare at
dette
> tross alt var en PRINSESSE, men det seig ikke inn.
>
> Etter dette konge-klisset drømte jeg at jeg slappet av på en grønn
> gressplen. Plutselig dukket Ole Gunnar Solskjær opp på venstre flanke,
skjøt
> ballen rett i foten min, slik at jeg scoret for Manchester United med
> titusener av jublende tilskuere. Dormende på en gressplen hadde jeg
ubevisst
> scoret seiersmålet.
>
> (Dette er jo selvsagt reinspika tøv, ettersom Solskjær spiller på høyre
> flanke, og en spiller som ligger og dormer 1 meter fra mål er minst 17
meter
> off-side)

Du drømte i det minste om mennesker. I cowboy-strekken i ettermiddag drømte
jeg om en olm, snakkende sau på to ben som ba meg lage et bedre gjerde
med sluse, så ikke flokken skulle stikke av.

FUT. rettet.

Pingo


Ørjan Langbakk

unread,
May 24, 2003, 10:37:01 PM5/24/03
to
In news:baojig$bsa$1...@oslo-nntp.eunet.no,
Magne Aga <magn...@monet.no> wrote something akin to:

> Natt til 23.Mai 2003 hadde jeg to tåpelige drømmer.
>
> Først drømte jeg at jeg hadde gjort Prinsesse Martha Louise gravid.

_Märtha_ Louise, men okei...

> En rekke Amerikanske soldater var i området. Da jeg fortalte en av
> dem dette, svarte han: "Pøh! Enhver kan gjøre berter gravide". Jeg
> prøvde å forklare at dette tross alt var en PRINSESSE, men det seig
> ikke inn.

De var amerikanere sa du? Verdens mest tykkhodete folkeslag?

<snip'et fotballdrøm>

> FUT: no.alt.pludring, no.alt.pludring.intens, fordi jeg ellers står i
> fare for at ingen lenger tar meg alvorlig.

Ta det med ro. Jeg har aldri tatt deg alvorlig.

ObFrust: våken nå
--
mvh/regards
ØNL


Magne Aga

unread,
May 25, 2003, 6:37:47 AM5/25/03
to

"Ørjan Langbakk" <ne...@langbakk.no> wrote in message
news:bapa35$242ne$1...@ID-173739.news.dfncis.de...

> In news:baojig$bsa$1...@oslo-nntp.eunet.no,
> Magne Aga <magn...@monet.no> wrote something akin to:
> > Natt til 23.Mai 2003 hadde jeg to tåpelige drømmer.
> >
> > Først drømte jeg at jeg hadde gjort Prinsesse Martha Louise gravid.
>
> _Märtha_ Louise, men okei...
>
> > En rekke Amerikanske soldater var i området. Da jeg fortalte en av
> > dem dette, svarte han: "Pøh! Enhver kan gjøre berter gravide". Jeg
> > prøvde å forklare at dette tross alt var en PRINSESSE, men det seig
> > ikke inn.
>
> De var amerikanere sa du? Verdens mest tykkhodete folkeslag?
>

De mest *tilbakestående*?

>
> > FUT: no.alt.pludring, no.alt.pludring.intens, fordi jeg ellers står i
> > fare for at ingen lenger tar meg alvorlig.
>
> Ta det med ro. Jeg har aldri tatt deg alvorlig.

Bare tull og tøys?


Magne Aga

unread,
May 25, 2003, 6:47:45 AM5/25/03
to
From: "Inge Krossøy" <pin...@c2i.net>
Newsgroups: no.alt.pludring,no.alt.pludring.intens
Subject: Re: En intens og tåpelig drøm
Followup-To: no.alt.pludring,no.alt.pludring.intens
Date: Sat, 24 May 2003 22:38:20 +0200
Lines: 35
Message-ID: <baol7r$20bgf$1...@ID-167641.news.dfncis.de>
References: <baojig$bsa$1...@oslo-nntp.eunet.no>


"Magne Aga" <magn...@monet.no> skrev i melding
news:baojig$bsa$1...@oslo-nntp.eunet.no...

> Natt til 23.Mai 2003 hadde jeg to tåpelige drømmer.
>

> Først drømte jeg at jeg hadde gjort Prinsesse Martha Louise gravid. En


rekke
> Amerikanske soldater var i området. Da jeg fortalte en av dem dette,
svarte
> han: "Pøh! Enhver kan gjøre berter gravide". Jeg prøvde å forklare at
dette
> tross alt var en PRINSESSE, men det seig ikke inn.
>

> Etter dette konge-klisset drømte jeg at jeg slappet av på en grønn
> gressplen. Plutselig dukket Ole Gunnar Solskjær opp på venstre flanke,
skjøt
> ballen rett i foten min, slik at jeg scoret for Manchester United med
> titusener av jublende tilskuere. Dormende på en gressplen hadde jeg
ubevisst
> scoret seiersmålet.
>
> (Dette er jo selvsagt reinspika tøv, ettersom Solskjær spiller på høyre
> flanke, og en spiller som ligger og dormer 1 meter fra mål er minst 17
meter
> off-side)

Du drømte i det minste om mennesker. I cowboy-strekken i ettermiddag
drømte
jeg om en olm, snakkende sau på to ben som ba meg lage et bedre gjerde
med sluse, så ikke flokken skulle stikke av.

FUT. rettet.

Pingo

Dersom du hadde SETT - og ikke drømt, om en snakkende sau på to ben, hadde
Marvin Bøe Lindgren blitt BEKYMRET.

En gang stod jeg ved disken på jernbanekafeteriaen i Trondheim. Det var i
1996. Jeg sa: "... og så skal jeg ha to Mack-Øl." Ekspeditrisen svarte:
"Beklager, men det har vi ikke her." "La meg få to pils da", svarte jeg.

Da jeg fikk dem, beklaget jeg alt TØVET rundt Mack-Øl, som i hvert fall på
den tiden ikke var å oppdrive på en jernbanekafe i Trondheim. "Det hadde seg
nemlig slik", sa jeg, "at mens jeg stod her ved disken gled jeg inn i en
INTENS DAGDRØM!".

Pga slike erfaringer burde gruppene no.alt.drømmer.intens og
no.alt.dagdrømmer.intens opprettes. De ville ha blitt et paradis for Terje
Henriksen, og gjort masse psykiatere BEKYMRET.


0 new messages