> "Bjørn Eirik Marthinsen" <bmar...@chello.no> wrote in message
> news:3E065434...@chello.no...
> > "Håkon Mevik" wrote:
> >
> > > God jul!
> > >
> >
> > Var det alt du hadde å si?
> >
>
> Jepp! God jul, BEM!
>
God jul til deg og.
BEM
xfut satt
> "Bjørn Eirik Marthinsen" <bmar...@chello.no> wrote in message
> news:3E066015...@chello.no...
> Jeg vil gjerne benytte anledningen til å ønske resten av familien din en
> riktig god jul!
Dette er ikke lenger no.alt.pludring, men takk for det.
BEM