Nå sitter jeg over ett år etter og leser gamle postinger
her. Hvor er dere nå, og hvordan er det med dere?
Anne Lise Hovdal
>> > Noen som savner meg? (haha...)
>>
>> Ja gjett om jeg gjør!!!!!!!!!!!!
>
>Nå sitter jeg over ett år etter og leser gamle postinger
>her. Hvor er dere nå, og hvordan er det med dere?
Kan du ikke sende e-post til dem, så kanskje de kommer tilbake?