Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Litt tilbake nå

0 views
Skip to first unread message

Britt Solstad

unread,
Jul 25, 2003, 10:39:18 AM7/25/03
to
Joda, litt tilbake, men ikke så veldig. 19 grupper får holde, hvorav minst
halvparten er så godt som daue. Men i alle fall; hei. Om noen skulle finne
på å huske meg fortsatt...

Britt


Lillie Brent

unread,
Jul 26, 2003, 10:18:44 AM7/26/03
to

"Britt Solstad" <lex...@lexidh.net> skrev i melding
news:bfrfg9$e7j$1...@news.dataguard.no...

> Joda, litt tilbake, men ikke så veldig. 19 grupper får holde,
> hvorav minst halvparten er så godt som daue. Men i alle fall; hei.
> Om noen skulle finne på å huske meg fortsatt...

Joda, jeg husker deg seff! Heisann Britt! Men jeg er ikke tilbake,
det var bare et innfall som gikk fort forbi :)

Brentbarn skyr ilden og news!

--
Lillie


Arve Kirkevik

unread,
Jul 27, 2003, 7:00:49 AM7/27/03
to
Britt Solstad wrote:

>Joda, litt tilbake, men ikke så veldig.

Det kommer etter hvert. ;)

>19 grupper får holde, hvorav minst
>halvparten er så godt som daue.

Hvilke 19 grupper?

>Men i alle fall; hei. Om noen skulle finne
>på å huske meg fortsatt...

Har du begynt å tenke på julekort nå? Julen er jo rett rundt hjørnet, og
jeg måtte i alle fall begynt nå om jeg skulle sende til så mange.

Britt Solstad

unread,
Jul 27, 2003, 8:22:03 AM7/27/03
to
"Arve Kirkevik" <ar...@jgaa.com> wrote

> Britt Solstad wrote:
>
> >Joda, litt tilbake, men ikke så veldig.
>
> Det kommer etter hvert. ;)

Har ikke hverken tid eller lyst til å gå tilbake til gamle synder.

> >19 grupper får holde, hvorav minst
> >halvparten er så godt som daue.
>
> Hvilke 19 grupper?

no.alt.god.jul
no.alt.katter
no.alt.mat
n.a.p.i
n.a.tegneserier
litt annonser
litt fritidsgrupper
film/tv og slikt

Ikke så veldig spennende, men det holder i massevis.

> >Men i alle fall; hei. Om noen skulle finne
> >på å huske meg fortsatt...
>
> Har du begynt å tenke på julekort nå? Julen er jo rett rundt hjørnet, og
> jeg måtte i alle fall begynt nå om jeg skulle sende til så mange.

Julekortmotivet var klart forrige desember, jeg har det perfekte bildet, men
jeg skriver ikke julekort før jeg er i julestemning =)

Britt


Arve Kirkevik

unread,
Jul 27, 2003, 9:08:08 AM7/27/03
to
Britt Solstad wrote:

>"Arve Kirkevik" <ar...@jgaa.com> wrote
>> Britt Solstad wrote:
>>
>> >Joda, litt tilbake, men ikke så veldig.
>>
>> Det kommer etter hvert. ;)
>
>Har ikke hverken tid eller lyst til å gå tilbake til gamle synder.

Gamle synder er til for å gjentas. På nytt og på nytt.

>> Hvilke 19 grupper?
>
>no.alt.god.jul
>no.alt.katter
>no.alt.mat
>n.a.p.i
>n.a.tegneserier
>litt annonser
>litt fritidsgrupper
>film/tv og slikt

Jeg abonnerer på de gruppene, men jeg følger ikke med i dem fast.

>Julekortmotivet var klart forrige desember, jeg har det perfekte bildet, men
>jeg skriver ikke julekort før jeg er i julestemning =)

Juli-stemning må vel være bra?

Arve Kirkevik

unread,
Jul 27, 2003, 4:16:51 PM7/27/03
to
Britt Solstad wrote:

>no.alt.god.jul
>no.alt.katter
>no.alt.mat
>n.a.p.i
>n.a.tegneserier
>litt annonser
>litt fritidsgrupper
>film/tv og slikt
>
>Ikke så veldig spennende, men det holder i massevis.

Kom tilbake til naf. Vi har det _så_ gøy, der vi bader oss i sjikane.

Britt Solstad

unread,
Jul 27, 2003, 4:28:03 PM7/27/03
to
"Arve Kirkevik" <ar...@jgaa.com> wrote

Nei ellers takk, jeg har bedre ting å gjøre med livet mitt enn å omgås
mennesker som kun er ute etter å gjøre livet surere for seg selv og andre.

Britt


Britt Solstad

unread,
Jul 27, 2003, 4:28:41 PM7/27/03
to
"Arve Kirkevik" <ar...@jgaa.com> wrote

> >Julekortmotivet var klart forrige desember, jeg har det perfekte bildet,
men
> >jeg skriver ikke julekort før jeg er i julestemning =)
>
> Juli-stemning må vel være bra?

Ingen som ville være med på å feire juliaften her ;P

Britt


Arve Kirkevik

unread,
Jul 28, 2003, 10:51:54 AM7/28/03
to
Britt Solstad wrote:

>> Kom tilbake til naf. Vi har det _så_ gøy, der vi bader oss i sjikane.
>
>Nei ellers takk, jeg har bedre ting å gjøre med livet mitt enn å omgås
>mennesker som kun er ute etter å gjøre livet surere for seg selv og andre.

Liker du ikke real-TV? Hvis du minner deg på å se på naf på samme måten, og ikke
ta det så nøye, kan du få moro av det også.

Arve Kirkevik

unread,
Jul 28, 2003, 10:54:39 AM7/28/03
to
Britt Solstad wrote:

Jul en gang i måneden hadde i grunnen vært akkurat nok til at det ble jul hele
året, for den tiden trenger vi til forberedelsene. Og nyttårsaften skulle vært
den enogtredevte tolv ganger årlig.

Arne Olav Augdal

unread,
Jul 28, 2003, 11:31:50 AM7/28/03
to
Arve Kirkevik skrev:

>Og nyttårsaften skulle vært
>den enogtredevte tolv ganger årlig.

Da må du først innføre en kalender der alle månedene har 31 dager.

--
Rollerghost

Hvorfor være normal når man er lykkelig som trønder.

Arve Kirkevik

unread,
Jul 28, 2003, 2:52:34 PM7/28/03
to
Arne Olav Augdal wrote:

>Arve Kirkevik skrev:
>
>>Og nyttårsaften skulle vært
>>den enogtredevte tolv ganger årlig.
>
>Da må du først innføre en kalender der alle månedene har 31 dager.

Det kan sikkert den gudelige regjeringen vår ordne opp i.

Britt Solstad

unread,
Jul 28, 2003, 4:38:37 PM7/28/03
to
"Arve Kirkevik" <ar...@jgaa.com> wrote

>
> Jul en gang i måneden hadde i grunnen vært akkurat nok til at det ble jul
hele
> året, for den tiden trenger vi til forberedelsene. Og nyttårsaften skulle
vært
> den enogtredevte tolv ganger årlig.

Åfy, nei, det holder egentlig med en gang i året. Må ha snø for å komme i
julestemning =)

Britt


Britt Solstad

unread,
Jul 28, 2003, 4:42:07 PM7/28/03
to
"Arve Kirkevik" <ar...@jgaa.com> wrote

> Liker du ikke real-TV? Hvis du minner deg på å se på naf på samme måten,
og ikke
> ta det så nøye, kan du få moro av det også.

Jo, jeg ler og holder avstand. Å delta selv er derimot ikke min greie, og
jeg foretrekker den redigerte versjonen fly forbi.

Britt


Arve Kirkevik

unread,
Jul 28, 2003, 4:51:33 PM7/28/03
to
Britt Solstad wrote:

>Åfy, nei, det holder egentlig med en gang i året. Må ha snø for å komme i
>julestemning =)

Det kom sludd her 17. mai 1995. Kanskje julen kunne flyttes dit?

Anne Lise Hovdal

unread,
Aug 14, 2003, 8:54:13 PM8/14/03
to

"Lillie Brent" <br...@msn.com> skrev i melding
news:3f228df7$1...@news.broadpark.no...

>
> "Britt Solstad" <lex...@lexidh.net> skrev i melding
> news:bfrfg9$e7j$1...@news.dataguard.no...
> > Joda, litt tilbake, men ikke så veldig. 19 grupper får holde,
> > hvorav minst halvparten er så godt som daue. Men i alle fall; hei.
> > Om noen skulle finne på å huske meg fortsatt...
>
> Joda, jeg husker deg seff! Heisann Britt! Men jeg er ikke tilbake,
> det var bare et innfall som gikk fort forbi :)

Jeg håper virkelig at det du får det innfallet svært ofte.

Anne Lise Hovdal


Anne Lise Hovdal

unread,
Aug 14, 2003, 8:53:22 PM8/14/03
to

"Britt Solstad" <lex...@lexidh.net> skrev i melding
news:bfrfg9$e7j$1...@news.dataguard.no...
> Joda, litt tilbake, men ikke så veldig. 19 grupper får holde, hvorav minst
> halvparten er så godt som daue. Men i alle fall; hei. Om noen skulle finne
> på å huske meg fortsatt...

Så flott at du er tilbake igjen.

Anne Lise Hovdal


Anne Lise Hovdal

unread,
Oct 30, 2003, 9:38:32 AM10/30/03
to

"Britt Solstad" <lex...@lexidh.net> skrev i melding
news:bg41ls$4a4$1...@news.dataguard.no...

>>
> Åfy, nei, det holder egentlig med en gang i året. Må ha snø for å komme i
> julestemning =)

Jeg ønsker meg ikke snø, hverken i julen eller ellers i året.

Anne Lise Hovdal


Silje Oftedal Dubland

unread,
Nov 3, 2003, 3:32:12 PM11/3/03
to
Anne Lise Hovdal wrote:

> Jeg ønsker meg ikke snø, hverken i julen eller ellers i året.

Så lenge snøen kommer lille julaften, og er borte igjen 1. juledag er jeg
fornøyd. Resten av året trenger jeg simpelthen ikke snø.


--
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Silje
The Last Precinct
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.


Steinar Svinų

unread,
Nov 3, 2003, 3:44:30 PM11/3/03
to
Silje Oftedal Dubland wrote:
> Anne Lise Hovdal wrote:
>
>> Jeg ønsker meg ikke snø, hverken i julen eller ellers i året.
>
> Så lenge snøen kommer lille julaften, og er borte igjen 1. juledag er
> jeg fornøyd. Resten av året trenger jeg simpelthen ikke snø.

Helt uenig. Desember, januar, februar, mars og halve april skal det være -5
grader, 10 cm sne, tørt og rent ute.

--

Steinar


Anne Lise Hovdal

unread,
Nov 3, 2003, 5:32:59 PM11/3/03
to

"Steinar Svinø" <[remove]ste...@monogramservice.no> skrev i melding
news:N6zpb.3990$mf2....@news4.e.nsc.no...

>>
> Helt uenig. Desember, januar, februar, mars og halve april skal det
være -5
> grader, 10 cm sne, tørt og rent ute.

Det skulle vært slik at de som ønsket snø kunne flytte til
ett sted hvor det var snø hele tiden, og så kunne vi andre
slippe snø.

Anne Lise Hovdal


Marianne Grønvold

unread,
Nov 3, 2003, 7:33:57 PM11/3/03
to

"Anne Lise Hovdal" <an...@online.fjerndette.invalid> skrev

> Det skulle vært slik at de som ønsket snø kunne flytte til
> ett sted hvor det var snø hele tiden, og så kunne vi andre
> slippe snø.

Alternativet er at de som ikke liker snø flytter til ett sted der det aldri
er snø?? ;-)

Marianne G


Anne Lise Hovdal

unread,
Nov 3, 2003, 7:27:04 PM11/3/03
to

"Silje Oftedal Dubland" <arde...@hotmail.com> skrev i melding
news:bYypb.36184$os2.5...@news2.e.nsc.no...

> Anne Lise Hovdal wrote:
>
> > Jeg ønsker meg ikke snø, hverken i julen eller ellers i året.
>
> Så lenge snøen kommer lille julaften, og er borte igjen 1. juledag er jeg
> fornøyd. Resten av året trenger jeg simpelthen ikke snø.

Snø trenger jeg ikke, hverken julaften eller andre dager i
året.

Anne Lise Hovdal


Anne Lise Hovdal

unread,
Nov 3, 2003, 8:46:49 PM11/3/03
to

"Marianne Grønvold" <maria...@yahoo.com> skrev i melding
news:3fa6...@news.ringnett.no...

Det var jo kanskje en tanke ja, men siden det tross alt
er svært liten del av året det er snø her så holder jeg
vel ut.

Anne Lise Hovdal

0 new messages