Britt
Joda, jeg husker deg seff! Heisann Britt! Men jeg er ikke tilbake,
det var bare et innfall som gikk fort forbi :)
Brentbarn skyr ilden og news!
--
Lillie
>Joda, litt tilbake, men ikke så veldig.
Det kommer etter hvert. ;)
>19 grupper får holde, hvorav minst
>halvparten er så godt som daue.
Hvilke 19 grupper?
>Men i alle fall; hei. Om noen skulle finne
>på å huske meg fortsatt...
Har du begynt å tenke på julekort nå? Julen er jo rett rundt hjørnet, og
jeg måtte i alle fall begynt nå om jeg skulle sende til så mange.
Har ikke hverken tid eller lyst til å gå tilbake til gamle synder.
> >19 grupper får holde, hvorav minst
> >halvparten er så godt som daue.
>
> Hvilke 19 grupper?
no.alt.god.jul
no.alt.katter
no.alt.mat
n.a.p.i
n.a.tegneserier
litt annonser
litt fritidsgrupper
film/tv og slikt
Ikke så veldig spennende, men det holder i massevis.
> >Men i alle fall; hei. Om noen skulle finne
> >på å huske meg fortsatt...
>
> Har du begynt å tenke på julekort nå? Julen er jo rett rundt hjørnet, og
> jeg måtte i alle fall begynt nå om jeg skulle sende til så mange.
Julekortmotivet var klart forrige desember, jeg har det perfekte bildet, men
jeg skriver ikke julekort før jeg er i julestemning =)
Britt
>"Arve Kirkevik" <ar...@jgaa.com> wrote
>> Britt Solstad wrote:
>>
>> >Joda, litt tilbake, men ikke så veldig.
>>
>> Det kommer etter hvert. ;)
>
>Har ikke hverken tid eller lyst til å gå tilbake til gamle synder.
Gamle synder er til for å gjentas. På nytt og på nytt.
>> Hvilke 19 grupper?
>
>no.alt.god.jul
>no.alt.katter
>no.alt.mat
>n.a.p.i
>n.a.tegneserier
>litt annonser
>litt fritidsgrupper
>film/tv og slikt
Jeg abonnerer på de gruppene, men jeg følger ikke med i dem fast.
>Julekortmotivet var klart forrige desember, jeg har det perfekte bildet, men
>jeg skriver ikke julekort før jeg er i julestemning =)
Juli-stemning må vel være bra?
>no.alt.god.jul
>no.alt.katter
>no.alt.mat
>n.a.p.i
>n.a.tegneserier
>litt annonser
>litt fritidsgrupper
>film/tv og slikt
>
>Ikke så veldig spennende, men det holder i massevis.
Kom tilbake til naf. Vi har det _så_ gøy, der vi bader oss i sjikane.
Nei ellers takk, jeg har bedre ting å gjøre med livet mitt enn å omgås
mennesker som kun er ute etter å gjøre livet surere for seg selv og andre.
Britt
Ingen som ville være med på å feire juliaften her ;P
Britt
>> Kom tilbake til naf. Vi har det _så_ gøy, der vi bader oss i sjikane.
>
>Nei ellers takk, jeg har bedre ting å gjøre med livet mitt enn å omgås
>mennesker som kun er ute etter å gjøre livet surere for seg selv og andre.
Liker du ikke real-TV? Hvis du minner deg på å se på naf på samme måten, og ikke
ta det så nøye, kan du få moro av det også.
Jul en gang i måneden hadde i grunnen vært akkurat nok til at det ble jul hele
året, for den tiden trenger vi til forberedelsene. Og nyttårsaften skulle vært
den enogtredevte tolv ganger årlig.
>Og nyttårsaften skulle vært
>den enogtredevte tolv ganger årlig.
Da må du først innføre en kalender der alle månedene har 31 dager.
--
Rollerghost
Hvorfor være normal når man er lykkelig som trønder.
>Arve Kirkevik skrev:
>
>>Og nyttårsaften skulle vært
>>den enogtredevte tolv ganger årlig.
>
>Da må du først innføre en kalender der alle månedene har 31 dager.
Det kan sikkert den gudelige regjeringen vår ordne opp i.
Åfy, nei, det holder egentlig med en gang i året. Må ha snø for å komme i
julestemning =)
Britt
> Liker du ikke real-TV? Hvis du minner deg på å se på naf på samme måten,
og ikke
> ta det så nøye, kan du få moro av det også.
Jo, jeg ler og holder avstand. Å delta selv er derimot ikke min greie, og
jeg foretrekker den redigerte versjonen fly forbi.
Britt
>Åfy, nei, det holder egentlig med en gang i året. Må ha snø for å komme i
>julestemning =)
Det kom sludd her 17. mai 1995. Kanskje julen kunne flyttes dit?
Jeg håper virkelig at det du får det innfallet svært ofte.
Anne Lise Hovdal
Så flott at du er tilbake igjen.
Anne Lise Hovdal
Jeg ønsker meg ikke snø, hverken i julen eller ellers i året.
Anne Lise Hovdal
> Jeg ønsker meg ikke snø, hverken i julen eller ellers i året.
Så lenge snøen kommer lille julaften, og er borte igjen 1. juledag er jeg
fornøyd. Resten av året trenger jeg simpelthen ikke snø.
--
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Silje
The Last Precinct
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Helt uenig. Desember, januar, februar, mars og halve april skal det være -5
grader, 10 cm sne, tørt og rent ute.
--
Steinar
Det skulle vært slik at de som ønsket snø kunne flytte til
ett sted hvor det var snø hele tiden, og så kunne vi andre
slippe snø.
Anne Lise Hovdal
Alternativet er at de som ikke liker snø flytter til ett sted der det aldri
er snø?? ;-)
Marianne G
Snø trenger jeg ikke, hverken julaften eller andre dager i
året.
Anne Lise Hovdal
Det var jo kanskje en tanke ja, men siden det tross alt
er svært liten del av året det er snø her så holder jeg
vel ut.
Anne Lise Hovdal